printlogo


کد خبر: 241846تاریخ: 1400/11/12 00:00
جمع ایرانی‌های باشگاه ترکیه‌ای جمع شد
خوشامدگویی رسمی فنرباغچه به معروف

سعید معروف که چندی پیش خبر توافق‌اش با باشگاه فنرباغچه ترکیه منتشر شد، طی روزهای گذشته، اقدامات نهایی و رسمی را در راه پیوستن به این باشگاه انجام داد.
ملی‌پوش والیبال ایران روز یکشنبه برای نهایی کردن قراردادش در تست‌های پزشکی این باشگاه حضور پیدا کرد و در نهایت روز گذشته سایت فنرباغچه به طور رسمی در خصوص حضور سعید معروف در این تیم اطلاع‌رسانی کرد.
آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد یکی از مشکلات اصلی این تیم ترک در پست پاسور باشد که قرار است با حضور یکی از بهترین‌های دنیا، مرتفع شود. سایت رسمی باشگاه فنرباغچه روز گذشته و در پی قطعی شدن حضور معروف، به تمجید از ملی‌پوش والیبال ایران پرداخت و نوشت: «تیم والیبال فنرباغچه کاپیتان تیم ملی والیبال ایران (که یکی از بهترین والیبالیست‌های جهان است) را به خدمت گرفت. سعید معروف بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ در باشگاه‌های مختلف ایران و در فصل ۲۰۱5-۲۰۱4 در زنیت کازان بازی می‌کرد. ملی‌پوش والیبال ایران سابقه حضور و بازی در لیگ والیبال ایتالیا را هم دارد. او در فصل ۲۰21-۲۰19 در پکن برای بایک موتور بازی می‌کرد و در آن لیگ این ملی‌پوش ایرانی توانست عنوان بهترین پاسور را از آن خود کند. معروف با عملکرد خوب خود با پیراهن تیم ملی ایران سال‌ها جزو بهترین‌های آسیا است. او موفق شده جوایز زیادی را به‌نام خود کند. باید اعتراف کرد که معروف نقش به سزایی در قرار گرفتن والیبال ایران در جمع بهترین‌های جهان داشت و ما از این موضوع خوشحالیم. حضور معروف در کشورمان را خوشامد می‌گوییم و برای او آرزوی موفقیت داریم.»
معروف در حالی به فنرباغچه پیوسته که سید محمد موسوی هم در این تیم برجسته لیگ ترکیه حضور دارد. اتفاقی که می‌تواند از نظر تاکتیکی کمک زیادی به این تیم باسابقه کند تا بتواند پس از سه سال، یک بار دیگر قهرمان لیگ ترکیه باشد و در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد بهتری از خود نشان دهد.
 

Page Generated in 0.0069 sec