printlogo


کد خبر: 241840تاریخ: 1400/11/12 00:00
نقل و انتقالات

اوت‌انداز در مسیر تراکتور
نادر محمدی، مدافع راست تیم فوتبال پیکان که در تفکرات فنی مجتبی حسینی خیلی جا ندارد، در پنجره زمستانی دو پیشنهاد جدی دریافت کرده که از ذوب‌آهن و تراکتور است. ذوبی‌ها پس از مذاکراتی که برای جذب این بازیکن داشتند به دلایلی به توافق نرسیدند و جذب این بازیکن از سوی تیم اصفهانی تقریباً منتفی شده و حالا تنها مشتری جدی او تراکتور است.
میثم تیموری، مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان مدتی است که مورد توجه تراکتور قرار گرفته و تبریزی‌ها قصد دارند بازیکن سابق خود را بار دیگر در جمع نفرات‌شان داشته باشند. باشگاه تراکتور برای جذب تیموری از مس به این باشگاه نامه زده است و خود تیموری هم در صورت فراهم بودن شرایط این جابه‌جایی نسبت به بازگشت به تبریز ابراز تمایل کرده و قرار است در این خصوص جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشته باشد و برای گرفتن رضایتنامه‌اش مذاکره کند.
 
 
گل‌گهر بابایی را می‌خواهد
باشگاه گل‌گهر سیرجان به دنبال جذب مهاجم تراکتور است.
پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال تراکتور این روزها یکی از چهره‌های جذاب نقل و انتقالات زمستانی است و با چند پیشنهاد لیگ برتری روبه‌روست و باشگاه تبریزی هم برای جدایی وی شرایطی در نظر گرفته است. در همین راستا خبر رسید باشگاه گل‌گهر به دنبال جذب این بازیکن است و به همین منظور درخواست رسمی خودش را برای باشگاه تبریزی ارسال کرده ولی هنوز پاسخی به این درخواست داده نشده است.
 
 
مشکل انتقال خلعتبری به فولاد
محمدرضا خلعتبری، هافبک تیم سپاهان اصفهان با پیشنهاد تیم فولاد خوزستان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مواجه شده و برای پیوستن به این تیم خواستار جدایی از جمع شاگردان محرم نویدکیا است. به دلیل قراردادی که خلعتبری با تیم سپاهان دارد او برای جدایی نیاز به رضایتنامه دارد و از این‌رو جلساتی را با مدیران باشگاه برگزار کرده است.
 
بازیکن استقلال به پدیده پیوست
بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از توافق با مسئولان پدیده مشهد راهی این تیم شد. فردین رابط بعد از توافق با مدیران پدیده مشهد طی توافق انجام گرفته به این تیم پیوست. رابط دومین خرید پدیده در پنجره نقل‌و‌انتقالاتی محسوب می‌شود.
 
 
 بابا به پایتخت رسید 
بابامحمدی بازیکنی که اخیراً قراردادش را با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان فسخ کرده بود، بعد از توافق با باشگاه هوادار تهران رسماً به این تیم پیوست. مهاجم جدید هواداری‌ها در تمرین صبح امروز این تیم نیز شرکت کرده است. بابامحمدی به غیر از ذوب‌آهن، سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان و فجر سپاسی شیراز را هم در کارنامه دارد.

 


Page Generated in 0.0046 sec