printlogo


کد خبر: 241837تاریخ: 1400/11/12 00:00
مصاحبه

نوشی‌صوفیانی: 
نیم فصل دوم  دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود
داود نوشی صوفیانی گلر تیم مس رفسنجان درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول می‌گوید: «مس سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد و تیمی که در این مدت به این جایگاه دست پیدا کرده نشان دهنده عملکرد فوق‌العاده‌اش بوده که با تلاش و کوشش همه ارکان تیم و مدیریت و سرمربی‌مان آقای محمد ربیعی و کادر فنی خوب‌مان رقم خورده است. تیم‌مان بالا و پایینی هم داشته و چند بازی در نیم فصل اول با اشتباهات و بدشانسی‌ها نتوانست به نتایج بهتری دست پیدا کند و امتیاز از دست داد که این اتفاقات تجربه است و برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. امیدوارم با شروع نیم فصل دوم اول یک فوتبال زیبا و بعد همراه با نتیجه به نفع تیم‌مان را شاهد باشیم. ما یک تیم با ثبات بودیم و با رتبه 4 به تعطیلات رفتیم.»
اما پیش‌بینی او از نیم فصل دوم: «همانطور که می‌دانید در نیم فصل دوم کار سخت‌تر خواهد شد و به اصطلاح دروازه‌ها کوچکتر ولی ما با تلاش و توکل به خداوند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نیم فصل دوم هم مانند نیم فصل اول با یک رتبه خیلی خوب و در‌ شأن تیم مس رفسنجان و هواداران خوبش تمام کنیم. ما با علم و آگاهی به این موضوع که در ادامه فصل شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و کار سخت‌تر برای نیم فصل دوم آماده می‌شویم. نقل و انتقالات وجود دارد، برخی تیم‌ها تقویت می‌شوند و باید از موقعیت‌های‌مان بخوبی استفاده کنیم.»
 
 
بیماری در سپاهان مثل استقلال نیست
لغو اردوی زمستانی تیم فوتبال سپاهان به‌دلیل بیماری چند بازیکن این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است، تیم اصفهانی نیز مانند استقلال با یک بحران مواجه شود و ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کرونا، چالشی سخت را برای این تیم به وجود بیاورد. عباسعلی ربیعی می‌گوید: «در این شرایط که شیوع امیکرون در کشور شدت گرفته، در هر مجموعه‌ای ممکن است یکی دو مبتلا داشته باشیم. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. افرادی که احتمالاً تست‌شان مثبت شود، به قرنطینه می‌روند و پس از پشت سر گذاشتن دوره بیماری و درمانی، به مجموعه اضافه می‌شوند.» او مدعی است که شرایط تیمش‌ مثل استقلال نیست: «تعداد افراد مبتلا به آن صورت نیست که بگوییم اتفاقی مانند تیم استقلال افتاده است. یک دو نفر مبتلا بودند که قرنطینه شدند. اعداد و ارقامی که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود تنها گمانه‌زنی افراد است. اگر کسی بیمار و دارای علائم باشد تست می‌گیریم، در صورت مثبت بودن نتیجه، او را از جمع اعضای تیم کنار می‌گذاریم و باید قرنطینه شود.» او زمان بازگشت سلمانی را هم اعلام می‌کند: «یاسین فعلاً در حال پشت سر گذاشتن تمرینات انفرادی است و ان‌شاءالله یکی دو روز دیگر به تمرینات تیم اضافه و پا به توپ خواهد شد.»
 
 
سلطانی‌مهر: هواداران ذوب‌آهن صبور باشند
محمد سلطانی‌مهر هافبک ذوب‌آهن درباره عملکرد تیمش می‌گوید: «تیم ما جزو اولین تیم‌هایی بود که تمرینات را پیش از شروع فصل، آغاز کرد و چند بازی دوستانه خوب هم پشت سر گذاشتیم. عملکرد تیم در نیم فصل اول مشخص است اما مهم این است که بتوانیم در نیم فصل دوم برد‌های بیشتری کسب کنیم تا در انتهای فصل رتبه خوبی در جدول داشته باشیم. شرایط زمین اصلاً مساعد نیست و حتی می‌توانست در نتیجه بازی هم تأثیرگذار باشد اما ما بهانه‌ای نداریم و تمام سعی و تلا‌ش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم برد‌های بیشتری برای ذوب‌آهن کسب کنیم چون پتانسیل این تیم بیشتر از اینها است. از هواداران می‌خواهم صبور باشند و زمان بیشتری به تیم ما بدهند که بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.» او مدعی است که باشگاه به طور کامل به تعهداتش عمل نکرده است: «دریافتی ما تا الان ۳۰ درصد بوده است اما در بند‌های قرارداد بازیکنان آمده است که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد دریافتی داشته باشیم و با صحبتی که شده است قرار است پرداخت کنند اما فعلاً خبری نیست. من و بازیکنانی که از سال گذشته در تیم ماندیم ۴۵ درصد طلب داریم.»

 


Page Generated in 0.0059 sec