printlogo


کد خبر: 241828تاریخ: 1400/11/12 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
به نظر من سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال ایران خیلی زود خداحافظی کرد! اما خوشبختانه دیروز در رسانه‌های ورزشی خبر بازگشت او منتشر شده بود، آیا این خبر صحت دارد؟
شیخی از ارومیه
ایران ورزشی: بله، خداحافظی معروف از تیم ملی به گونه‌ای بود که فدراسیون جهانی والیبال به آن واکنش نشان داد و نوشت: «ما تصور می‌کردیم سعید معروف تا سال ۲۰۲۲ در تیم ملی والیبال ایران می‌ماند!» حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به تقویم شلوغ والیبال ایران در رقابت‌های بین‌المللی پیش رو و تداخل رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، فدراسیون والیبال برای بازگشت معروف به تیم ملی رایزنی‌هایی را انجام داده و منتظر پاسخ نهایی معروف است.
سلام و خسته نباشید به رفقای ایران ورزشی، اگر امکان دارد روزنامه را به‌صورت مترویی چاپ کنید.
امید قلی‌پور از تهران
ایران ورزشی: ما به دیدگاه شما احترام می‌گذاریم، روزنامه ایران ورزشی یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های ورزشی کشور است، از قدیم‌الایام به احترام مخاطبانش، ساختار و شمایل این روزنامه به شکل امروزی محفوظ مانده است؛ این روزنامه با این لوکیشن در دل خوانندگان مطبوعات ورزشی جا باز کرده پس ما هم به احترام آنها سعی می‌کنیم سنت‌شکنی نکنیم.
یکی از خوانندگان ایران ورزشی به اسم حسین‌آباد، بهترین گزینه را برای سرمربی تیم پرسپولیس علی کریمی معرفی کرده بود، در حالی که کریمی نمی‌تواند با بازیکنان و همکارانش تبادل نظر داشته باشد. او با هر تیمی که قرارداد بسته بیش از سه ماه دوام نیاورده است.
مجیدی از تهران
اگر امکان دارد راجع به بسکتبال و والیبال بیشتر بنویسید؛ بعد از فوتبال بیشترین طرفداران رشته‌های توپی مربوط به بسکتبال و والیبال است.
سیروس بروجردی از لرستان
 

 


Page Generated in 0.0051 sec