printlogo


کد خبر: 241827تاریخ: 1400/11/12 00:00
لژیونرها

ادعای جالب مترجم آزمون
لورکوزن از سال 2016 سردار را می‌خواست
بکا پوچوئف که در مدت 9 سال حضور سردار آزمون در روسیه به‌عنوان مترجم کنار او حضور داشت، در گفت‌وگو با سایت «اسپورت 24» روسیه درباره انتقال آزمون به لورکوزن گفت: «تابستان 2021 آزمون می‌خواست از زنیت جدا شود. در آن مقطع البته او تصمیم نهایی را برای رفتن از زنیت نگرفته بود، اما می‌خواست خودش را در لیگی قدرتمندتر امتحان کند. بایرلورکوزن تابستان 2021 بود که تماس‌هایی را با زنیت برای جذب آزمون داشت، اما واقعیت این است که آنها از سال 2016 سردار را زیرنظر داشتند. آنها پیش از جام جهانی 2018 هم حتی به تمرین روبین‌کازان آمدند تا آزمون را از نزدیک ببینند و دومین پیشنهادشان تابستان اخیر به زنیت داده شد.»
 
 
شکست پونفرادینا در غیاب امیر
غیبت عابدزاده دوباره به چشم آمد
در دیدار ماقبل پایانی هفته بیست و پنجم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که برخلاف دو مسابقه اخیرش امیر عابدزاده را در ترکیب و لیست نفرات خود نمی‌دید، در ورزشگاه ال تورالین به مصاف تیم رده چهارمی تنریف رفت. یاران عابدزاده برخلاف دو هفته گذشته لالیگا ۲ اسپانیا که شکستی نداشتند و یک مساوی و یک برد کسب کرده بودند، در دیدار مقابل تنریف موفق به کسب امتیاز نشدند و مقابل حریف خود نتیجه را واگذار کردند.
 تیم پونفرادینا با وجود برتری در نیمه اول دیدار با تنریف، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود شکست خورد تا ۴۱ امتیازی و در جایگاه پنجم جدول لالیگا ۲ اسپانیا بماند و فاصله‌اش با تنریف به چهار امتیاز افزایش پیدا کند. امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در اردوی تیم ملی ایران برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارد و در بازی مقابل عراق به میدان رفت و دروازه‌اش را بسته نگه داشت، نتوانست تیم باشگاهی‌اش را برابر تنریف همراهی کند.
بولو، سرمربی پونفرادینا قبل از بازی گفت که دوست ندارد عابدزاده دیگر به تیم ملی ایران دعوت شود، چرا که جانشین مناسبی برای او در تیم وجود ندارد. این اتفاق را در بازی پونفرادینا دیدیم؛ جایی که لوچو گارسیا جانشین عابدزاده شد و دو گل دریافت کرد.
 

Page Generated in 0.0081 sec