printlogo


کد خبر: 241803تاریخ: 1400/11/11 00:00
خرده گزارش

جمعه مراسم سالگرد انصاریان
به فاصله یک هفته از برگزاری مراسم سالگرد فوت زنده‌یاد مهرداد میناوند و فراق جانسوز این پیشکسوت پرسپولیس مراسم سالگرد علی انصاریان برگزار خواهد شد. دو اتفاقی که سال گذشته به فاصله‌ای کوتاه پرسپولیسی‌ها و جامعه فوتبال را داغدار کرد. داغ رفتن علی انصاریان هم مثل آنچه میناوند را از ما گرفت تازه تازه است و هیچ کس باور ندارد که یک سال از آن اتفاق تلخ گذشته. با این حال جمعه پیش رو از ساعت 14 الی 16 مراسمی در قطعه 222، ردیف 89، شماره 23 بر سر مزار آن مرحوم برگزار خواهد شد.
 
شرط بازگشت عیسی
عیسی آل‌کثیر تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال می‌کند و به‌شدت امیدوار شده که از دو قدمی خط خوردن از لیست پرسپولیس و شش هفت ماه خانه نشینی دوباره به کانون توجهات برگردد. البته کادر فنی پرسپولیس برای بازگشت این مهاجم به تمرینات یک شرط گذاشته و قرار است از او تست آمادگی جسمانی بگیرند و اگر او در این تست موفق شد با مسئولیت خودش در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کند. البته پیش‌تر مربی بدنساز عیسی گفته بود قرار شده آزمایش ‌ام‌آرآی دیگری از زانوی آل‌کثیر در تاریخ 23 بهمن گرفته شود هر چند هم او هم خود آل‌کثیر مطمئن هستند خبری از پارگی رباط صلیبی نیست و عیسی می‌تواند به تمرین تیم برگردد. گفته می‌شود کادر پزشکی پرسپولیس به عیسی گفته‌اند اگر در کار با وزنه زانویش متورم نشود می‌تواند در تمرینات شرکت کند. از سوی دیگر آنها به آل‌کثیر گفته‌اند از نظر آنها رباط صلیبی‌اش پاره شده اما اگر قصد دارد با این شرایط بازی کند مسئولیت پای خودش خواهد بود چرا که قبلاً هم بازیکنانی داشته‌ایم که با رباط پاره بازی کرده‌اند اما این یک ریسک است و می‌تواند عواقب تلخ دیگری داشته باشد.
 
نعمتی جدا شد
تمرین دیروز پرسپولیس در هوایی سرد و آفتابی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. در این تمرین که 85 دقیقه طول کشید همان آیتم‌های همیشگی البته بدون حضور یحیی گل‌محمدی و مربیان و بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی برگزار شد. در این تمرین غیر از امید عالیشاه که همچنان مشغول تمرینات اختصاصی است و البته سیامک نعمتی بقیه نفرات در کار گروهی شرکت داشتند. دیروز سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سیامک نعمتی در تمرین قبل از بازی با فولاد مصدوم شده و به خاطر همین مصدومیت جدا تمرین می‌کند در حالی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر تمرین جداگانه او اعلام نشده بود.

Page Generated in 0.0057 sec