printlogo


کد خبر: 241802تاریخ: 1400/11/11 00:00
خبر

نامه نگاری برای زمین تمرین
یکی از موارد درخواستی یحیی گل‌محمدی از باشگاه که احتمال می‌رود تا امروز یا فردا درست شود مسأله پیدا کردن یک زمین تمرین مناسب رزرو برای سرخ‌هاست. گفته شد زمین نفت تهرانسر یا زمین صنایع دفاع در نوبنیاد دو گزینه مدنظر باشگاه پرسپولیس هستند و نماینده باشگاه این زمین‌ها را دیده و مذاکرات برای نهایی کردن یکی از آنها به‌عنوان محل جدید تمرین تیم شروع شده است. با این حال مشکل اینجاست که نهایی شدن هر کدام از این زمین‌ها نیازمند نامه‌نگاری با یک وزارتخانه مجزا است و همین مسأله یعنی بوروکراسی اداری ماجرا را سخت و پیچیده و البته زمانبر خواهد کرد.
  
منتظر  تصمیم  ابراهیمی
 در نقل و انتقالات زمستانی هر بازیکنی از پرسپولیس جدا نشود علیرضا ابراهیمی از این تیم جدا خواهد شد چرا که یحیی اعتقادی به او ندارد و انگار خیلی زود فهمید که در مورد او شتباه کرده است و خود ابراهیمی هم هفته‌هاست تصمیم گرفته در نقل و انتقالات جدا شود و به همین خاطر گفته می‌شود تا آخر هفته جاری تیم جدیدیش را انتخاب خواهد کرد. دیروز شایعه شده بود فولاد خواستار به خدمت گرفتن ابراهیمی از پرسپولیس است هر چند ظاهراً این مدافع میانی یکی دو تیم خواهان دیگر هم دارد.
 
امکان فسخ برای دو بازیکن
با توجه به اینکه درصد دریافتی بازیکنان و مربیان پرسپولیس تا امروز 28 درصد بوده دو بازیکن تأثیرگذار سرخ که از تیم‌های عربی پیشنهاد دارند همین حالا می‌توانند با فسخ یکطرفه قراردادشان مثل شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شوند اما ظاهراً تصمیمی برای جدایی ندارند. یکی از این بازیکنان مهدی عبدی است که پیشنهاد عربی و بلژیکی‌اش را در مصاحبه تلویزیونی اخیرش تأیید کرد.
 

Page Generated in 0.0062 sec