printlogo


کد خبر: 241798تاریخ: 1400/11/11 00:00
یحیی با 7 درصد راضی می‌شود و برمی‌گردد؟
دوشنبه سرنوشت‌ساز پرسپولیس

امروز همان دوشنبه‌ای است که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان موعد اولتیماتوم اعلامش کرده بود. موعدی برای اجرایی شدن خواسته‌هایش که البته از ابتدا هم مشخص بود طی این بازه زمانی عملی نخواهد شد و این را هم از عملکرد درویش طی دو هفته حضورش در باشگاه می‌شد فهمید هم اینکه او دو روز قبل در مصاحبه‌اش طوری حرف زد که مشخص شد اگر باشگاه بتواند یک یا نیمی از خواسته‌های یحیی را عملی کند هنر کرده است.
 
سکوت در تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس در سکوت برگزار شد. بازیکنان و مربیان به شکل خیلی معمولی کارهای روتین‌شان را انجام دادند و خبری از غر و لند و اعتراض نبود. با این حال همه می‌دانستند این سکوت مثل آتش زیرخاکستر بوده و امروز باید منتظر اتفاقات دیگری بود.
 
تعویق یک‌روزه پرداختی
قرار بود دیروز 7 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان و مربیان پرسپولیس تا بعدازظهر پرداخت شود اما این مهم عقب افتاد و مشکلات پرسپولیس کش آمد. در عین حال گفته می‌شود امروز به احتمال زیاد این 7 درصد هم به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد تا میزان دریافتی آنها را به 35 درصد برساند که البته با خواسته یحیی فاصله 15 درصدی دارد.
 
زمین تمرین اوکی شد
امروز در حالی مهلت 72 ساعته یحیی به باشگاه تمام می‌شود که به احتمال زیاد مسأله زمین تمرین حل خواهد شد. شب گذشته گفته شد حضور پرسپولیس در ورزشگاه نفت تهرانسر تا حدود 90 درصد اوکی شده و اگر این زمین نهایی نشود زمین پژوهشگاه نفت گزینه دیگری است که البته گرفتن هر کدام از این زمین‌ها مستلزم نامه‌نگاری با وزارت نفت است. در عین حال شاید یحیی می‌تواند خوشحال باشد که با استعفایش حداقل این یک مورد را برای تیمش نهایی کرد!
 
یحیی برمی‌گردد؟
اعضای تیم پرسپولیس در مورد اینکه امروز چه اتفاقی می‌افتد هیچ‌گونه پیش‌بینی نداشتند و شرایط طوری شده که اصلاً نمی‌شود حرکت بعدی گل‌محمدی را پیش‌بینی کرد. یحیی پیشنهادش از سپاهان را تکذیب کرد و دیروز شایعه حضورش در الاهلی قطر مطرح شد که گفته می‌شود در همین حد شایعه باقی خواهد ماند. در عین حال برخی به پرسپولیس بعد از یحیی هم فکر کرده و گزینه‌هایی را در فضای مجازی بولد کردند. مثل افشین قطبی که مذاکره‌اش با پرسپولیس از سوی مدیر برنامه‌اش تکذیب شد.
در عین حال پیش‌بینی می‌شود امروز احتمالاً گل‌محمدی به تمرین باز خواهد گشت چرا که باشگاه هم برای جذب بازیکنان جدید نامه نگاری کرده، هم در آستانه گرفتن زمین تمرین جدید است هم پرداختی را به 35 درصد رسانده که 15 درصد از 20 تا بیشتر اما از 50 درصد 15 تا کمتر است و می‌شود این میانه را گرفت و راضی شد.
 
آینده پرسپولیس در گرو یک تصمیم
البته مسأله حضور یحیی در تمرین امروز را نمی‌شود با قدرت مطرح کرد و شاید گل‌محمدی به لجبازی‌اش ادامه دهد و در تمرین حاضر نشود که اگر اینگونه باشد امروز روز آخری خواهد بود که دستیارانش در تمرین حاضر می‌شوند و شاید از فردا تمرین پرسپولیس تعطیل شود. پس امروز را می‌شود دوشنبه سرنوشت پرسپولیس نامید چرا که ممکن است در شرایطی همه چیز سر جایش برگردد و عادی شود یا با تداوم غیبت یحیی اتفاقات دیگری در انتظار قهرمان 5 فصل اخیر فوتبال ایران باشد.

Page Generated in 0.0056 sec