printlogo


کد خبر: 241797تاریخ: 1400/11/11 00:00
کنایه کریمی به پرسپولیسی‌ها
از صدری حمایت شد، وقتی رفت نقدش کردند!

در تجمع هواداران پرسپولیس که دو روز قبل مقابل ساختمان مجلس و باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد بسیاری از هواداران خواستار مداخله پیشکسوتان و صحبت آنها درباره شرایط کنونی بودند. هر چند طی روزهای اخیر بسیاری از پیشکسوتان درباره استعفای یحیی، مشکلات مالی باشگاه، ناکارآمدی درویش مصاحبه کرده و حتی اقدامات وزیر ورزش را نقد کرده بودند اما انگار هواداران خواستار مداخله بیشتر و پررنگ‌تری از سوی ستاره‌های سابق تیم محبوب‌شان بودند.
تعدد این درخواست‌ها باعث شد علی کریمی در فضای مجازی واکنش نشان دهد و با انتشار متن نسبتاً بلندی درباره اتفاقات پرسپولیس حرف بزند. کریمی در بیشتر خطوط این متن سعی کرده به هواداران پرسپولیس این موضوع را بفهماند که دامن زدن به این حاشیه‌ها در فضای مجازی نه تنها او را حامی و دلسوز پرسپولیس خواهد کرد بلکه نوعی خیانت به باشگاه محبوبش به حساب می‌آید و بهتر است هواداران واقعی پرسپولیس دنبال این ماجراها نباشند.
با این حال آنچه استوری کریمی را مورد توجه قرار داد کنایه جالبی بود که او به‌صورت غیر مستقیم خطاب به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مطرح کرد. او در بخشی از مطلبش نوشت: «هنوز نمی‌دانم چطور صدری زمانی که مدیرعامل بود، از درون تیم کاملاً حمایت شد و تنها چند ساعت پس از استعفا مورد نقد قرار گرفت! همه می‌دانستند مشکلات مالی هست، اما قراردادها با رضایت طرفین چند ساله تمدید شد!» کریمی با موضوع حمایت اینستاگرامی مربیان و بازیکنان پرسپولیس از مدیرعاملی صدری در آخرین روزهای سرپرستی‌اش اشاره کرده که بسیار بحث برانگیز شد. شاید آن زمان بازیکنان و مربیان پرسپولیس تصور می‌کردند با این اقدام قدم بزرگی در راه مدیرعامل شدن صدری برمی‌دارند و او هم مطالبات‌شان را پرداخت خواهد کرد اما صدری حدود یک ماه همه را سر کار گذاشت و در نهایت رفت. در عین حال اشاره کریمی به تمدید قرارداد سه ساله هم می‌تواند حاشیه‌هایی به همراه داشته باشد. آخرین تمدیدی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی و دستیاران او، داود فنایی و حمید مطهری هستند که پیش از دیدار با الهلال، قراردادی جدید و سه ساله با باشگاه پرسپولیس امضا کردند. در واقع کریمی خواسته به شکل غیر مستقیم بگوید چطور وقتی صدری قراردادها را سه ساله تمدید می‌کرد خوب بود اما وقتی رفت بد شد؟

Page Generated in 0.0055 sec