printlogo


کد خبر: 241794تاریخ: 1400/11/11 00:00
پرسپولیس دوباره از تیم ملی لطمه خورد
سرلک یک ماه خانه نشین

خبر دیروز اردوی تیم ملی برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس ناراحت کننده و دلخراش بود. از اردوی تیم ملی خبر رسید میلاد سرلک در تمرینات روز گذشته مصدوم شده و از لیست تیم ملی خط خورده است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرلک جمعه گذشته چیزی حدود 20 دقیقه مقابل تیم ملی عراق بازی کرده بود و با توجه به قطعی شدن صعود به جام جهانی برای حضور در ترکیب اصلی دیدار با امارات هم شانس داشت اما بدشانسی گریبان او و پرسپولیس را گرفت و هافبک سرخ‌ها به خاطر مصدومیت از تیم ملی کنار رفت.
 
حداقل سه تا چهار هفته بیرون
دیروز اعلام شد مصدومیت میلاد سرلک از ناحیه همسترینگ است و از آنجایی که خفیف‌ترین کشیدگی از این ناحیه باعث می‌شود که بازیکنان سه تا چهار هفته شرایط حضور در تمرین گروهی و مسابقه را نداشته باشند، این می‌تواند خبر بدی برای پرسپولیس باشد. این مصدومیت در فاصله 8 روزه تا بازی سوپرجام مقابل فولاد رخ داد اما بیم آن می‌رود که شماره 10 سرخ‌ها در دو یا سه بازی لیگ برتری هم نتواند تیمش را همراهی کند. مسابقاتی که تک تک امتیازها و پیروزی در آن برای پرسپولیس اهمیت بسیار زیادی دارد.
 
یحیی بهترین هافبکش را از دست داد
با توجه به نقش محوری و شرایط آمادگی میلاد سرلک و البته اعتقاد کادر فنی پرسپولیس به این بازیکن می‌توان او را بهترین و مطمئن‌ترین هافبک سرخ‌ها در این فصل نامید. سرلک در این فصل چند بازی از فرم همیشگی فاصله گرفته و کمی افت کرده بود اما طی سه چهار بازی اخیر شرایط بسیار خوبی داشت و دوباره خیال یحیی را در مرکز زمین راحت کرده بود. در واقع او نسبت به رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا و محمد شریفی شرایط بهتری در تیم امسال داشته و کیفیت بالاتری ارائه داده بود و اصلاً به خاطر همین کیفیت و نوسان کمی که داشت در جدول حضور در نیم فصل به لحاظ دقایق حضورش در ترکیب بالاتر از تمام بازیکنان و در رتبه نخست ایستاده بود اما حالا یحیی بهترین هافبک میانی‌اش را از دست داده و به مشکلاتش در آستانه بازگشت به مسابقات افزون شده است.
 
ضرر دوباره تیم ملی به پرسپولیس
تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و فیفادی‌های ماه‌های اخیر لطمات بزرگی به پرسپولیس زده. خرداد ماه کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری در کیش و بحرین مصدوم شدند، میلاد سرلک در بازی دوستانه از ناحیه سر آسیب دید، مهدی ترابی هر بار دعوت شد و بازی نکرد تا ناآماده برگردد و حالا نوبت به مصدومیت سرلک رسیده است. این وضعیت می‌تواند دوباره مربیان پرسپولیس را به خاطر آنچه در مورد یکی از بهترین مهره‌هایشان اتفاق افتاده عصبانی و خشمگین کند پس اگر یحیی گل‌محمدی به تمرینات برگشت و کارش را ادامه داد منتظر غر و لندهایش در این باره بمانید. مسأله‌ای که هر بار برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود اما انگار گریزی از آن نیست و نمی‌توان از سرمربی تیم ملی خواست از پرسپولیس بازیکن دعوت نکند.
 
شانس دوباره  به اسدی  و شریفی 
بامصدومیت میلاد سرک و بیرون رفتن او  از ترکیب حالا شانس بازی دوباره به رضا  اسدی روخواهد کردو این  بازیکن می تواندبه ترکیب برگردد.برای بازی با فولاددر سوپرجام، پرسپولیس اسدی و شریفی را در دسترس خواهدداشت و  اگر اسدی تا آن روز در جمع سرخ ها ماندنی شده باشد شاید به خاطر تجربه بیشتر شانس بالاتری برای حضور در ترکیب پیدا کند.البته اگر میزان آمادگی او به اندازه آخرین بازی باشد که ترکیب آمد آن وقت است که باید شریفی را جایگزین سرلک نامید. 

Page Generated in 0.0054 sec