printlogo


کد خبر: 241793تاریخ: 1400/11/11 00:00
مشکلات حامد امیری در راه رسیدن به پارالمپیک
زمین پیدا نشد، مربی هم قهر کرد!

مربی تخصصی دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه قهر کرد. حامد امیری چهره ویژه پارادوومیدانی در بازی‌های پارالمپیک از غیبت مربی تخصصی خود در روزهای اخیر خبر داد: «۱۵روز بود که تمرینات تخصصی خود را در پرتاب نیزه زیر نظر حسین نصاری در خرم‌آباد شروع کرده بودم که مرتب در جریان تمرینات نسبت به پایین بودن حقوقش اعتراض داشت و به من می‌گفت که باید فدراسیون حقوق من را افزایش دهد، همین مسأله سبب شده بود تا تمرکز زیادی روی تمرینات خود نداشته باشم. البته وی چون همزمان مربیگری افراد غیرمعلول را نیز برعهده داشت، بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از او خواسته بود که تکلیف خود را برای مربیگری مشخص کند و همزمان نمی‌تواند هم مربی من باشد و هم با افراد سالم کار کند که در اعتراض به پایین بودن حقوقش پس از پایان اردو، تصمیم گرفت با افراد غیرمعلول کار کند.»
امیری در انتقاد از تصمیم مربی‌اش ادامه داد: «به اعتقاد من یک مربی زمانی می‌تواند تقاضای افزایش حقوق داشته باشد که بازخورد کارش پس از مدتی مشخص شود، نه اینکه با گذشت ۱۵ روز و بدون انجام کار خاصی تقاضای افزایش حقوق کند. هرچند او حقوق مصوب ستاد بازی‌های پاراآسیایی چین را دریافت می‌کرد، اما معتقد بود که حقوقش پایین است و تقاضای افزایش حقوق داشت.»
این دومین اتفاق عجیب برای حامد امیری است که در این روزهای اخیر رخ داده است. او چند ماه پیش از گم شدن زمین اهدایی مسئولان استانی لرستان خبر داده بود و حالا هم که مربی‌اش قهر کرده و رفته با این ‌حال وعده از کسب سه مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی می‌دهد: «در حال حاضر مشکلی ندارم و رکوردهایم استثنایی است که فکر می‌کنم بتوانم در چین سه مدال طلا به دست بیاورم. تنها مشکلم بازی‌های پارالمپیک پاریس است که امیدوارم یک فکری برای این بازی‌ها کنند تا یک مربی خوب داشته باشم.»

Page Generated in 0.0058 sec