printlogo


کد خبر: 241789تاریخ: 1400/11/11 00:00
اعلام نتیجه نشست ستاد عالی از سوی فخری
31 رشته به بازی‌های آسیایی می‌روند

پیمان فخری در رابطه با نشست ستاد عالی بازی‌های آسیایی که با بررسی وضعیت کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی برگزار شد، توضیح داد.
  او گفت: «در این جلسه، اعزام ٥ رشته اسکواش، بدمینتون، تنیس، سه‌گانه و سوارکاری به بازی‌های آسیایی تصویب شد. بدین ترتیب با توجه به اینکه پیش از این اعزام ٢٦ رشته قطعی شده بود، تعداد رشته‌های اعزامی به ٣١ رشته افزایش یافته است.»
او ادامه داد: «بسکتبال سه به سه و کبدی تنها رشته‌هایی هستند که اعزام بانوان در آنها قطعی شده است. در سایر رشته‌های تیمی مانند هندبال و والیبال مبنا بر اعزام نیست. در بررسی‌های انجام شده اعزام ٤٥ ورزشکار و همراه در این دو رشته ٧ میلیارد هزینه داشت.»
 سرپرست کاروان ایران همچنین گفت: «در کل اما حضور بانوان بیشتر از دور قبل خواهد شد، تا به امروز حضور بانوان در ٢٢ رشته بازی‌های آسیایی قطعی شده است.» سخنگوی ستاد عالی بازی‌های آسیایی در مورد احتمال افزایش دوباره رشته‌ها برای اعزام به این بازی‌ها گفت: «احتمال اینکه رشته‌ای دوباره اضافه شود، کم است اما اگر شرایط را در رشته‌ای مهیا ببینیم، آن را بررسی می‌کنیم.»
فخری در رابطه با فدراسیون‌هایی که این روزها با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: «سرپرستی فدراسیون‌ها نگران‌کننده است اما قطعاً تا پایان سال برخی از آنها مانند تیراندازی، بسکتبال و تکواندو تعیین تکلیف می‌شوند.»

Page Generated in 0.0054 sec