printlogo


کد خبر: 241787تاریخ: 1400/11/11 00:00
حمله کرونا به بسکتبالی‌ها
تعطیلی لیگ به نفع تیم ملی!

یکی از نشانه‌های شیوع سویه امیکرون در ایران، ابتلای پرشمار ورزشکاران رشته‌های مختلف به این بیماری است. 

موجی که طی یک هفته اخیر رشته‌های مختلفی را در نوردیده و حالا در بسکتبال به اوج خودش رسیده. البته که کرونایی شدن بسکتبالی‌ها به هفته گذشته باز می‌گردد که مثبت شدن تست چندین بازیکن از تیم‌های مختلف، اکثر رقابت‌ها را به تعویق انداخت. با این حال آش ماجرا آنقدر شور شد که فدراسیون روز گذشته تمامی رقابت‌ها را لغو و برگزاری لیگ را متوقف کرد. اینطور که به نظر می‌رسد نزدیک بودن رقابت‌های ملی و ابتلای چند بازیکن ملی‌پوش به این ویروس، باعث شد تا فدراسیون بر سر ابتلای دیگر نفرات تیم ریسک نکند و تصمیم به لغو رقابت‌ها بگیرد.
 
یخچالی هم در آلمان کرونا گرفت
سوای ملی‌پوشانی که در ایران بازی می‌کنند، تنها لژیونر حاضر در اروپای بسکتبال ایران هم در اقدامی هماهنگ کرونایی شده تا شرایط سختی برای مصطفی هاشمی ایجاد شود.
بهنام یخچالی که در بوندس لیگای آلمان بازی می‌کند، به همراه هشت بازیکن دیگر تیمش کرونا گرفته و به‌دلیل بالا بودن تعداد نفرات مبتلا، رقابت‌های MBCدر این لیگ آلمان به تعویق افتاده است.
 
هاشمی چهارشنبه لیست می‌دهد
سرمربی تیم ملی که به احتمال فراوان بانی اصلی تعطیلی لیگ در برهه کنونی بوده، در مصاحبه با سایت فدراسیون اعلام کرد که روز چهارشنبه لیست نفرات دعوت شده به اردو را اعلام می‌کند.
هاشمی در حالی قرار است دو روز دیگر لیست تیم ملی را اعلام کند که باید دید چه تدبیری برای شرایط ایجاد شده اتخاذ خواهد کرد.
طبق اعلام سرمربی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده باید روز شنبه 16 بهمن در اردو حاضر شده و تست کرونا بدهند. بازیکنان با تست منفی از عصر شنبه وارد اردو می‌شوند تا پس از حدود بیست روز تمرین، راهی رقابت‌های انتخابی جام جهانی شوند.
تیم ملی ایران در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، روز پنجشنبه (۵ اسفند) با قزاقستان و یکشنبه ۸ اسفند با سوریه دیدار خواهد کرد. هر دو رقابت در تهران و سالن آزادی برگزار خواهد شد.

 


Page Generated in 0.0050 sec