printlogo


کد خبر: 241784تاریخ: 1400/11/11 00:00
خبر

یک انتخاب خوب در وزارت ورزش و جوانان
معتمدکیا مشاور رسانه‌ای وزیر شد
محسن معتمدکیا با حکم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به‌عنوان مشاور او در امور رسانه منصوب شد. معتمدکیا که نزدیک به دو دهه در رسانه‌های ورزشی فعالیت دارد، دارنده مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت رسانه‌های ورزشی است. او در این سال‌ها در رسانه‌های مختلف در حوزه ورزشی فعالیت داشته و در سال‌های ۹۳ و ۹۷ به‌عنوان مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال حضور داشت.
معتمدکیا هم‌اکنون به‌عنوان مدیر اداره توسعه اخبار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مشغول به فعالیت است. او در طی سال‌های اخیر به‌عنوان خبرنگار و دبیر در حوزه‌های ورزشی و شبکه‌های اجتماعی مشغول فعالیت بوده است. این انتخاب قطعاً می‌تواند اتفاق خوبی برای بخش ارتباطات و رسانه‌ای وزارت ورزش و همچنین ورزش کشور باشد، چراکه یک نفر از خانواده رسانه‌های ورزشی در این سمت قرار گرفته و این موضوع می‌تواند به برقراری ارتباط بهتر بین دستگاه ورزش و رسانه‌ها کمک کند.
 
 
رکابزنان منتظر چراغ سبز اتحادیه جهانی
برگزاری انتخابات در  گرو  تأیید اساسنامه
فدراسیون دوچرخه‌سواری هنوز برای وارد شدن به پروسه انتخابات درگیر تصویب نهایی اساسنامه و گرفتن چراغ سبز از سوی اتحادیه جهانی است.
فدراسیون دوچرخه‌سواری از اول مهر بدون رئیس مانده و فعلاً در مرحله تصویب اساسنامه به سر می‌برد تا بتواند وارد پروسه برگزاری انتخابات شود. این فدراسیون برای اینکه حواشی مجمع انتخاباتی دوباره برایش تکرار نشود، تصمیم گرفته ابتدا تأییدیه اتحادیه جهانی را بگیرد و سپس به دنبال گرفتن مصوبه مجمع و آغاز ثبت‌نام‌ها باشد.رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون در این باره معتقد است: «اساسنامه مشترک فدراسیون‌ها را باید هر فدراسیون به تصویب فدراسیون جهانی رشته خود برساند. ما هم این اساسنامه را ارسال کردیم که اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری نزدیک به ۲۰ ایراد از این اساسنامه گرفت. بیش از ۸۰ درصد ایرادات را رفع کردیم و آن را مجدداً ارسال کرده‌ایم و اکنون نیز منتظر پاسخ مجدد اتحادیه جهانی هستیم. هر هفته هم پیگیر هستیم و حتی این را به اطلاع کمیته ملی المپیک هم می‌رسانیم که پیگیر گرفتن تأییدیه اساسنامه هستیم.»
 
 
رئیس فدراسیون اسکیت حکم گرفت
حکم ریاست مجید هنرجو در فدراسیون اسکیت از سوی سید‌حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.
مراسم معارفه مجید هنرجو رئیس جدید فدراسیون اسکیت با حضور علیرضا خسروی و مهدی مستجاب‌الدعوه مدیرکل و معاون امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی؛ علی نوریجانی و جواد صباغ، رئیس و نایب رئیس فدراسیون باشگاه‌های یونسکو؛ فریبا مددی، رامین طباطبایی، اعضای هیأت رئیسه و پرسنل فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون اسکیت برگزار شد.
 
 
حضور ۸ پومسه‌رو در دومین اردوی دانشجویان
تمرین برای مبارزه در یونیورسیاد
پس از برگزاری مسابقات مجازی پومسه انتخابی دانشجویان در دو بخش دختران و پسران، تکلیف ۸ هوگوپوش برای شرکت در دومین مرحله اردوی انتخابی مشخص شد.
مسابقات انتخابی پومسه به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو به‌صورت مجازی برگزار شد که درنهایت در بخش پسران به ترتیب سید علی موسی‌نیا، حمیدرضا حاتمی، محمدجواد خیری و احمد منصوری، همچنین در بخش دختران ریحانه عمرانی‌مقدم، فاطمه ستوده، تارا مردانی و رعنا شاهین به اردوی تیم دانشجویان راه یافتند. نفرات معرفی شده به همراه مدال‌آوران مسابقات یونیورسیاد 2019، مدال‌آوران مسابقات قهرمانی آسیایی 2020 و 2021 در مرحله دوم اردو حضور دارند. سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 5 لغایت 16 تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.
 
 

Page Generated in 0.0061 sec