printlogo


کد خبر: 241783تاریخ: 1400/11/11 00:00
سوژه

لبنان، آخرین فرصت سرمربی عراق
اولتیماتوم به پتروویچ؛ نبری اخراج می‌شوی
تیم ملی فوتبال عراق در دور بعدی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، دیدار سختی را در استادیوم شهر صیدا و در تقابل با لبنان برگزار خواهد کرد. عراقی‌ها برای زنده نگه داشتن اندک شانس‌های خود برای صعود به دیدار پلی‌آف این پیکارها، نیازمند کسب 3 امتیاز این بازی هستند. پس از شکست عراق برابر ایران و پیروزی امارات مقابل سوریه، اختلاف دو تیم به 5 امتیاز رسید. وب‌سایت کووورا در خبری مدعی شده که دیدار سه‌شنبه آخرین فرصت سرمربی مونته نگرویی است. در این خبر آمده است: «مسئولان فوتبال عراق به زلیکو پتروویچ اولتیماتوم داده‌اند که در صورت باخت برابر لبنان از سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. تیم ملی فوتبال عراق در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و 3 دیدار باقیمانده خود، باید با تیم‌های لبنان، امارات و سوریه دیدار کند و در صورت برد در این سه بازی می‌تواند ۱۳ امتیازی شود و حضورش در مرحله پلی‌آف به اما و اگرها و نتایج سایر تیم‌ها بستگی خواهد داشت.»
 
 
کاپیتان تراکتور آفتابی شد
اخباری با تست منفی در تمرین
 بعد از مثبت شدن تست کرونای علیرضا بیرانوند و خروج او از اردوی تیم ملی فوتبال، با نظر کادرفنی محمدرضا اخباری از لیست رزرو به اردو فراخوانده شد. اخباری از جمعه شب در اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافت و شنبه تست کرونا داد. او با توجه به نیامدن جواب تستش روز شنبه در تمرین تیم ملی حضور نداشت. حالا اما مشخص شده که کاپیتان تراکتور مشکلی بابت ابتلا به ویروس کرونا ندارد و می‌تواند ملی‌پوشان را همراهی کند. با آمدن جواب تست اخباری این دروازه‌بان دیروز به تمرین تیم ملی رفت و کارش را زیر نظر اسکوچیچ و مربی گلرهای تیم ملی شروع کرد. گفتنی است امیر عابدزاده و پیام نیازمند دو دروازه‌بان دیگر تیم ملی برای مسابقه با امارات هستند.
 
 
کریم، 13 بازی دور از ترکیب اصلی
انصاری‌فرد بازیکن 60 ثانیه‌ای نیست
 کریم انصاری‌فرد با وجود اینکه زمانی به‌عنوان مهاجم ثابت تیم ملی از او یاد می‌شد و فرصت رسیدن به ترکیب تیم ملی را به‌دست می‌آورد، اما بیش از دو سال و سه ماه است که حضور در جمع نفرات اصلی را تجربه نکرده و با توجه به کیفیتی که رقبای او نشان می‌دهند، کار سختی را برای تبدیل شدن به یار اصلی دارد. شماره ۱۰ تیم ملی ایران آخرین بار در هفته چهارم دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل بحرین در ترکیب بود و ۷۱ دقیقه در زمین حضور داشت ولی پس از آن طی ۱۳ مسابقه ملی از ابتدا به میدان نرفته و در ۹ دیدار به‌عنوان یار جانشین به‌کار گرفته شده و چهار بار هم به‌طور کامل نیمکت‌نشین بوده است.
انصاری‌فرد که در پنج مسابقه آخر باشگاهی‌اش به ترکیب آ.ا.ک آتن اضافه شده و یک گل هم به ثمر رسانده، در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل عراق در دقیقه ۲+۹۰ به زمین آمد و فقط ۶۰ ثانیه در بازی بود ولی حالا در تلاش برای قرار گرفتن در جمع نفرات اصلی است. کاپیتان دوم تیم ملی ایران که سومین صعودش به جام جهانی را در دیدار مقابل عراق تجربه کرد و به یک رکورد ویژه رسید، در دیدار رفت برابر امارات ثانیه‌هایی مانده به پایان مسابقه وارد زمین شد، اما امیدوار است سه‌شنبه شب هفته جاری فرصت بیشتری در جدال برگشت با امارات پیدا کند و تعداد دوری‌اش از ترکیب به ۱۴ بازی نرسد.
 
 
رسن اردوی عراق را ترک کرد
هجمه علیه هافبک سابق پرسپولیس
بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس بعد از باخت به ایران اردوی تیم ملی این کشور را به سوی قطر ترک کرد و به ‌همراه تیم راهی لبنان نشد. رسن در بازی با تیم ملی ایران کارت زرد دومش را دریافت کرد تا در بازی سه‌شنبه مقابل لبنان محروم باشد. به همین‌خاطر هافبک سابق پرسپولیس راهی دوحه شد تا به اردوی تیم باشگاهی‌اش، قطر ملحق شود. رسن که این روزها هجمه تندی را از سوی کارشناسان عراقی متحمل می‌شود، با از دست ‌دادن این بازی، باید دید چه تصمیمی برای آینده خود در لیست تیم ملی عراق خواهد گرفت و آیا شانس حضور در دیدارهای پایانی مرحله گروهی که برای این کشور احتمالاً تشریفاتی خواهد بود، برایش فراهم می‌شود یا خیر.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec