printlogo


کد خبر: 241780تاریخ: 1400/11/11 00:00
یک میهمانی واقعی در آزادی داشتیم، اگر اسمش هرج و مرج نباشد!
اسکوچیچ: هرگز با طارمی مشکلی نداشتم

 13 برد در 14 بازی و صعود زودهنگام با تیمی که حتی خطر حذف در مرحله دوم مقدماتی را داشت، دراگان اسکوچیچ را به سوژه بسیاری از رسانه‌ها تبدیل کرده است. بخصوص رسانه‌های کرواسی که هم‌وطن‌شان در قامت سرمربی ایران، خوش می‌درخشد.
روزنامه «نووی لیست» چاپ ریکا کرواسی، به همین مناسبت مصاحبه‌ای با دراگان اسکوچیچ انجام داده که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.
اسکوچیچ که پیش از این مصاحبه‌اش با رسانه کروات، به جنجال با طارمی ختم شد، حالا در سؤال دیگری که خبرنگار این روزنامه پیش می‌کشد، درباره طارمی و اختلافی که با او داشت، می‌گوید: «طارمی به برخی از جملات من که به زبان کرواسی گفته بودم، اما در ایران بد ترجمه شده بود، واکنش نشان داد. به زبان ساده، یک سوءتفاهم پیش آمده بود و من هرگز با مهدی مشکلی نداشتم. همه اینها حالا حل شده است و طارمی بازیکن کلیدی ما و بهترین بازیکن پورتو است. سوء‌تفاهم‌ها برطرف شده است.»
دراگان البته این بار هم کنایه‌ای می‌زند به جشن صعودی که با هرج و مرج زیادی برگزار شده بود. او می‌گوید: «بعد از بازی با عراق یک میهمانی واقعی در ورزشگاه آزادی برپا شد، البته اگر اسم آن را هرج و مرج نگذاریم! حالا ما از کرونا می‌ترسیم. قبل از بازی با عراق پنج بازیکن داشتیم که نمی‌توانستیم (به دلیل کرونایی شدن) روی آنها حساب باز کنیم. سؤال این است که بعد از آن جشن بزرگ حالا چه چیزی در انتظار ماست؟ کرونا دور و اطراف ماست و بعد از بازی هواداران زیادی در زمین حضور داشتند. جشن‌هایی در خیابان‌ها برگزار شد و بسیار خوشحالم که باعث خوشحالی مردم شدیم.»
او راز موفقیتش را این‌طور توصیف می‌کند: «ما از شرایطی سخت و تقریباً ناامیدکننده عبور کردیم. راز آن موفقیت چه بود؟ من بعد از سال‌ها کار بلافاصله آماده سرمربیگری تیم ملی ایران شدم. علاوه بر این، ذهنیت، فرهنگ و بازیکنان اینجا را می‌شناختم. من فکر می‌کنم این راز موفقیت من است.»
 

Page Generated in 0.0060 sec