printlogo


کد خبر: 241779تاریخ: 1400/11/11 00:00
وعده‌های تکراری؛ خبری از پاداش نیست؟
در انتظار استوری مشترک بازیکنان تیم ملی
درست است انجام کارهای اداری کمی زمانبر است اما وقتی عزیزی خادم در رختکن قول می‌دهد، بازیکنان هم انتطار دارند وعده‌اش را خیلی زود عملی کند. البته این اتفاق یکی، دو بار هم رخ داده که فدراسیون فوتبال در قبال پاداش بازیکنان خلف وعده کرده و سر قولش نایستاده.

 
امیر اسدی      
 
بازیکنان تیم ملی تلاش ویژه‌ای برای رسیدن به موفقیت و صعود به جام جهانی انجام دادند و توانستند در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، مجوز حضور در قطر را کسب کنند. آنها برای موفقیت تیم ملی، البته هیچ چشمداشتی ندارند اما وقتی وعده و وعید می‌شنوند، ناخودآگاه ذهن و روان‌شان نیز به هم می‌ریزد. به‌عنوان نمونه بازیکنان تیم ملی چهار پاداش از فدراسیون فوتبال طلب دارند و اصلاً نمی‌دانند چه زمانی قرار است قول و قرارها عملی شود و مسئولان پولی به حساب‌شان واریز کنند.
شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بلافاصله بعد از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه، در رختکن تیم ملی حاضر شد و مثل همیشه از پرداخت پاداش‌ها صحبت کرد. او گفت: «فدراسیون فوتبال از دل سختی‌ها بیرون آمده است و همه شما می‌دانید که فدراسیون فوتبال تمام وقت کار کرده و زحمت کشیده است و ما قدردان شما و تیم فنی و فدراسیون فوتبال هستیم. یک جام جهانی پر بار نزدیک است و امیدوارم همه شما را آنجا ببینم. باید از دلسوزی و مدیریت آقای اسکوچیچ تشکر کنم. از مساعدت ویژه رئیس‌جمهور که پیگیر بودند و همچنین معاون اول ایشان که دستور ویژه‌ای صادر کردند نیز تشکر می‌کنم . با پیگیری وزیر ورزش کار اختصاص پاداش به تیم ملی انجام شد و دستور این تصمیم را به‌صورت کتبی صادر کردند تا با یاری خدا بحث مربوط به پرداخت پاداش به شما عزیزان انجام شود.»
از آن مصاحبه تا امروز حدود چهار روز می‌گذرد اما تا زمان نوشتن این گزارش، نه پاداشی به حساب بازیکنان واریز شده و نه زمان پرداخت را به آنها اعلام کرده‌اند. این در شرایطی است که برخی سایت‌ها خبر واریز پاداش به حساب ملی‌پوشان را منتشر کردند اما بازیکنان تیم ملی بی‌خبر از همه جا، نه پولی گرفته‌اند و نه پیامک واریزی برای آنها آمده است. ستاره‌های تیم ملی همچنان منتظرند فدراسیون فوتبال به وعده‌اش عمل کند؛ وعده‌ای که ابتدا قرار بود در اولین روز اداری بعد از بازی با سوریه محقق شود و بعد هم قول قبل از بازی با امارات را به بازیکنان دادند. حالا بازیکنان تیم ملی منتظرند چهار پاداش آنها که رقمی در حدود 16 هزار دلار خواهد بود، زودتر به حساب‌شان واریز شود.
درست است انجام کارهای اداری کمی زمانبر است اما وقتی عزیزی خادم در رختکن قول می‌دهد، بازیکنان هم انتظار دارند وعده‌اش را خیلی زود عملی کند. البته این اتفاق یکی، دو بار هم رخ داده که فدراسیون فوتبال در قبال پاداش بازیکنان خلف وعده کرده و سر قولش نایستاده. این بار هم در ظاهر چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شود. مگر اینکه ظرف امروز و فردا فدراسیون فوتبال پاداش‌های عقب‌مانده بازیکنان را به حساب‌ بازیکنان واریز کند. در غیر اینصورت شاید دوباره شاهد انتشار استوری هماهنگ از سوی بازیکنان تیم ملی در اینستاگرام باشیم.
 

Page Generated in 0.0057 sec