printlogo


کد خبر: 241773تاریخ: 1400/11/11 00:00
سوژه

سرقت از خانه ویلایی مجیدی
خسارت مالی سنگین به فرهاد
سرقت از خانه آقا فرهاد! این خبری بود که روز گذشته بارها در فضای مجازی دست به دست شد. دزدان زمانی به خانه ویلایی فرهاد مجیدی وارد شدند که گفته می‌شود او در طبقه دوم در خانه مادرش بوده و آنجا شب را به صبح رسانده است. دزدان هم از این موضوع سوء‌استفاده کرده و به طبقه‌ای که مجیدی در آن ساکن است رفته‌اند و گاوصندوقی که آنجا بوده را با خود برده‌اند. صبح وقتی مجیدی از خواب بیدار شد و به طبقه پایین مراجعه کرد با این صحنه مواجه شد و بلافاصله با کلانتری تماس گرفت و جویای ماجرا شد. مجیدی در گزارش خود به پلیس پایتخت اعلام کرده مقادیری طلا و چک‌های شخصی او توسط دزدان به سرقت رفته است. مجیدی حتی به چند ساعت گرانقیمت نیز اشاره داشته است. در این گاوصندوق مقادیر زیادی ارز خارجی هم بوده که از سوی دزدان به سرقت رفته است. بعد از اعلام سرقت پلیس به خانه سرمربی استقلال رفته و پیرامون این ماجرا تحقیقات تازه را آغاز کرده است. شاید انتشار فیلمی از ورود دزدان به خانه مجیدی بتواند به دستگیری عاملان سرقت کمک کند. چندی قبل نیز چند سارق رهگذر به علی دایی حمله کردند و قصد ربودن گردنبند او را داشتند که اخیراً حکمی علیه سارقان صادر شد. پلیس بزرگ پایتخت حالا با پرونده دیگری که پای یک فوتبالیست در میان است مواجه شده و باید پیگیر این پرونده باشد. آیا دزدان خانه مجیدی پیدا خواهند شد؟!
 
 
وظیفه مدافع آبی همچنان مبهم است
ضررهای استقلال بابت سرباز شدن یزدانی
استقلال در این فصل و در بخش آماری عملکرد قابل توجهی داشت. دریافت کمترین گل خورده، به ثمر رساندن بیشترین گل زده، تنها تیم بدون شکست لیگ و بیشترین تعداد پیروزی. تمام این عوامل در نیم فصل اول باعث شد تا تیم فرهاد مجیدی به‌عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی لیگ برتر شناخته شود. در این میان درخشش یک بازیکن از او در این فصل چهره ویژه‌ای ساخته است. سیاوش یزدانی تنها بازیکن این فصل استقلال است که در تمامی دیدارهای نیم فصل نخست از ابتدا به میدان رفته است. او که در لیگ بیست‌و‌یکم عملکرد بسیار خوبی داشت و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین‌های لیگ بوده، تنها در دقیقه 77 دیدار برابر تراکتور به دلیل آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کرد و در سایر بازی‌ها حضور فیکسی در ترکیب تیمش داشت. حالا این بازیکن چهره شاخص استقلال شده که به نوعی رقبا روی او زوم کرده‌اند؛ یکی از حربه‌هایی که رقبای استقلال به آن متوسل می‌شوند تا سیاوش را به نوعی از استقلال دور کنند بحث سرباز شدن این بازیکن است. حتی باشگاه مس رفسنجان نیز سعی کرد با شکایت از باشگاه استقلال به خاطر استفاده از یزدانی و مردامند استقلال را متهم به تخلف (استفاده از بازیکن سرباز) کند اما کمیته انضباطی این اتهام را نپذیرفت و باشگاه مس رفسنجان در این پرونده شکست خورد، اما رقبا دست‌بردار نیستند و هنوز با ادعای اینکه یزدانی سرباز است و نباید در تیم استقلال بازی کند؛ سعی می‌کنند سیاوش را از استقلال بگیرند. به نظر می‌رسد اگر به هر دلیل استقلال نیم فصل دوم سیاوش را نداشته باشد ضرر خواهد کرد چرا که این بازیکن در فصل جاری بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند.
 
 
مدافع استقلال جدا می‌شود؟
پدیده به دنبال جذب عارف غلامی
عارف غلامی از بند مصدومیت رها شده و تمریناتش را با استقلال آغاز کرده اما تا اینجا مدیران استقلال اقدامی در راستای بازگرداندن نام این بازیکن به لیست اصلی نکرده‌اند و با توجه به اینکه مجیدی نیز توصیه‌ای به باشگاه نداشته احتمال بازگشت نام غلامی به لیست استقلال بسیار ضعیف است. با این حال غلامی از یکی، دو تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دریافت کرده تا اگر باشگاه استقلال موافق جدایی او بود، این انتقال انجام شود. باشگاه پدیده که وضعت مطلوبی در لیگ ندارد، یکی از تیم‌های خواهان غلامی است. این تیم مشهدی که در نیم فصل نخست نمایش خوبی نداشت قصد دارد با جذب غلامی قدری به وضعیت خود در لیگ برتر سر و سامان دهد. البته اینکه غلامی راضی به این انتقال باشد مشخص نیست و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود در استقلال خواهد گرفت. اگر غلامی بخواهد نیم فصل دیگر از حضور در میادین فوتبال دور باشد شرایطش در فوتبال ایران کاملاً به هم خواهد ریخت. شاید اگر استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا بود ورود دوباره نام او به لیست استقلال الزام‌آور می‌شد اما استقلال فقط درگیر بازی‌های داخلی است و طبق برآوردی که مجیدی داشته، وجود این تعداد مدافع برای استقلال کافی است.
 
استقلال اولین چالش بابک در نیم فصل دوم
مرادی، جمعه مقابل تیم فرهاد
روزی که مرادی با استقلال قرارداد منعقد کرد، تصور می‌شد به یکی از ستاره‌های استقلال تبدیل شود اما او حالا به تیم هوادار پیوسته تا دوران متفاوتی را تجربه کند. مرادی بعد از جدایی قطعی از استقلال و عقد قرارداد با تیم هوادار و تقابلش در روز جمعه با استقلال این جملات را به زبان آورده است: «قسمت بود که به هوادار بروم و اولین بازی ما با استقلال است. استقلال را خیلی دوست دارم. قبل از اینکه به این تیم بپیوندم هوادارش بودم الان هم هوادار این تیم هستم. ولی فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند احساسات را کنار بگذارم. الان بازیکن هوادار هستم و باید تمام وجودم را برای تیمم بگذارم. بین عشق و شرافت گیر کرده‌ام ولی باید برای هوادار بجنگم. فقط می‌توانم برای استقلال آرزوی موفقیت کنم. تیمی که از کودکی دوستش داشتم و الان هم همین‌طور است. ان‌شاءالله هر چه خیر است برای هر دو تیم اتفاق بیفتد.» استقلال و هوادار عصر جمعه در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی مرادی را به تقابل با استقلال می‌برد.
 
 
یامگا غایب بزرگ بازی با هوادار
دو بازیکن و مربی خارجی استقلال قرار است از امروز در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند. در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به دلیل ابتلای برخی اعضای تیم به ویروس کرونا، 3 خارجی این تیم ایران را ترک کردند. گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال با کسب اجازه از فرهاد مجیدی به کشورش رفت تا با خانواده‌اش دیدار کند. همچنین کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی استقلال نیز به فرانسه رفتند و چند روزی به استراحت پرداختند. حالا تمرینات استقلال از روز شنبه آغاز شده اما خارجی‌های این تیم هنوز به ایران برنگشته‌اند. در این خصوص باشگاه استقلال برای ژستد و یامگا بلیت بازگشت تهیه کرده و این دو بازیکن خارجی قرار است بامداد دوشنبه به تهران برگردند. همچنین گابریل پین هم به سرمربی استقلال اعلام کرده که تا دوشنبه به ایران برمی‌گردد و کارش را شروع می‌کند. خارجی‌های استقلال که روز شنبه هم در تمرین این تیم غایب بودند، احتمالاً امروز به تهران می‌رسند و کارشان را با آبی‌پوشان برای مسابقه با هوادار از سر می‌گیرند. یامگا به دلیل محرومیت نمی‌تواند استقلال را در بازی با هوادار تهران که یک مسابقه معوقه است، همراهی کند، اما این بازیکن به جمع استقلالی‌ها اضافه می‌شود تا تمریناتش را از سر بگیرد. این بازیکن که بیشترین آمار گل زده را در بین بازیکنان استقلال دارد؛ در بازی با پیکان حاضر می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec