printlogo


کد خبر: 241769تاریخ: 1400/11/11 00:00
خبر

واکنش غلامپور به دعوت نشدن حسینی 
یک دروازه‌بان باید چکار کند که به تیم دعوت شود؟!
مربی دروازه‌بان‌های استقلال نسبت به دعوت نشدن سیدحسین حسینی به تیم ملی فوتبال اعتراض کرد. سیدحسین حسینی دروازه‌بان شماره یک استقلال در فصل جاری لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.
 او از مجموع 15 مسابقه در لیگ برتر 12 بار درون دروازه تیمش قرار گرفته و ضمن دریافت تنها 4 گل خورده در 9 مسابقه کلین‌شیت کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. این بازیکن به تیم ملی دعوت نشد و حتی نام او در بین بازیکنان رزرو هم نبود. علاوه بر علیرضا بیرانوند، ‌امیر عابدزاده و پیام نیازمند که 3 دروازه‌بان اصلی تیم ملی بودند، محمدرضا اخباری نیز در لیست رزرو حضور داشت. 
با کرونایی شدن بیرانوند طبق لیست رزرو اخباری به اردو فراخوانده شد و باز هم نامی از حسینی به میان نیامد. این موضوع حالا با اعتراض بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال مواجه شده است. غلامپور با انتشار یک استوری در صفحه شخصی نوشت: «با توجه به کمترین گل خورده و بیشترین کلین‌شیت، معیار دعوت دیگر چه می‌تواند باشد؟! یک دروازه‌بان باید چه کار کند تا به تیم ملی دعوت شود؟ وقتی دروازه‌بانی این همه کلین‌شیت داشته است و تعداد گل‌های خورده نشان می‌دهد چه عملکردی داشته چرا نباید به تیم ملی دعوت شود؟ کادر فنی تیم ملی باید ملاک دعوت نشدن حسینی را توضیح بدهد. حسینی در این فصل بهترین عملکرد را داشته است. وقتی یک دروازه‌بان بهترین عملکرد را داشته دیگر باید چه کار کند تا به تیم ملی دعوت شود؟ آیا نظارتی روی دروازه‌بان‌ها وجود دارد یا سلیقه‌ای عمل می‌شود؟»
 
 
ترسیدن از ریسمان سیاه و سفید
تست‌های کرونا در استقلال بیشتر می‌شود
مبتلا شدن تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال به ویروس کرونا دردسر بزرگی برای فرهاد مجیدی و کل مجموعه ایجاد کرد. برنامه مسابقات این تیم و شکل استراحت آنها برای دور برگشت کاملاً بر هم ریخت و سرمربی استقلال مجبور شد مجدداً برنامه‌ریزی کند. این اتفاق برای استقلالی‌ها درس عبرت شده و قرار است تعداد تست‌های کرونا در این تیم بیشتر و فاصله میان آنها کمتر شود تا بلافاصله پس از بروز مشکل مجدد، بتوانند افراد بیمار را راهی قرنطینه کنند و مانع از سرایت آن به تمام نفرات شوند. با توجه به قدرت سرایت سویه جدید کرونا که به مراتب بیشتر از سویه‌های قبلی است، کوچکترین بی احتیاطی در این رابطه می‌تواند دردسرهای بسیار بزرگ ایجاد کند و حتی شاید به قیمت لغو مجدد دیدارهای استقلال یا هر تیم دیگری تمام شود. مشکلی که نمونه کوچکتر آن را در تیم ملی هم قبل از جدال با عراق دیدیم اما خوشبختانه همه چیز به خیر گذشت و بازیکنان مبتلا شده تیم ملی هم مشکل جسمانی حادی پیدا نکرده‌اند.
 
 
دریافتی مجیدی، کمتر از همه استقلالی‌ها
سرمربی استقلال روی این مسأله که بازیکنانش دستمزد خود را با کمترین تأخیر ممکن دریافت کنند، وسواس بسیاری دارد و دقیقاً به همین خاطر با گروه مدیریتی قبلی این باشگاه دچار مشکلات جدی شد. البته پس از انتصاب هیأت مدیره جدید و روی کار آمدن مصطفی آجورلو، شرایط مالی استقلال از بابت پرداختی‌ها به مراتب بهتر شده و حداقل دیگر از مصاحبه‌های تند بازیکنان علیه مدیران خبری نیست. خبرهای رسیده از داخل مجموعه استقلال نشان می‌دهد فرهاد مجیدی با توجه به رقم قراردادش، در مجموع درصد کمتری از بازیکنان استقلال دریافت کرده ولی باشگاه را از این بابت تحت فشار نگذاشته چون می‌خواهد پرداخت به بازیکنان با نظم بیشتری انجام شود و حتی اگر دستمزد خودش مدتی دیرتر پرداخت شود هم با آن کنار می‌آید تا از بابت مسائل مالی برای شاگردان او دردسری درست نشود.
بازیکنان استقلال 40 درصد از مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند.

 


Page Generated in 0.0053 sec