printlogo


کد خبر: 241768تاریخ: 1400/11/11 00:00
خبر

اورتون به‌دنبال جذب مجدد بارکلی
اورتون می‌خواهد راس بارکلی را از چلسی بخرد و او را به گودیسون پارک برگرداند. فرانک لمپارد، مربی جدید اورتون، در هنگامی که هدایت چلسی را به عهده داشت با این بازیکن 28ساله کار می‌کرد و حالا می‌خواهد او را دوباره در اختیار داشته باشد. بارکلی بازیکن اصلی چلسی نیست و اورتون امیدوار است پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات، او را جذب کند.
 
کولوسفسکی در راه تاتنهام
تاتنهام به‌زودی قرارداد جذب دژان کولوسفسکی از یوونتوس را امضا خواهد کرد. این بازیکن 21ساله به‌صورت قرضی راهی تاتنهام می‌شود و این باشگاه گزینه خرید او را هم خواهد داشت. البته در صورتی که شرایط خاصی پیش بیاید، تاتنهام متعهد به خرید او خواهد بود. تاتنهام 5 میلیون یورو بابت قرض گرفتن او به یوونتوس می‌پردازد و اگر قرارداد او دائمی شود، این باشگاه 35 میلیون یورو دیگر باید بدهد. تاتنهام همچنین رودریگو بنتانکور از یوونتوس را هم می‌خواهد.
 
زلاتان از میلان می‌رود؟
آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان مبهم است. این بازیکن 40ساله سوئدی در جریان بازی با یوونتوس دچار مصدومیت از ناحیه تاندون آشیل شد و در تلاش است که بهبود یابد. او انتظار دارد که به دربی دلا مادونینا که هفته آینده برگزار می‌شود برسد، اما مصدومیت اخیر او باعث شده که سؤالات بسیاری درباره آینده‌اش مطرح شود. قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، ولی میلان می‌تواند آن را تمدید کند. اگر انگیزه و شرایط فیزیکی زلاتان خوب باشد، میلان قراردادش را تمدید خواهد کرد، چرا که او بازیکنی کلیدی در رختکن است. اما اگر این بازیکن 40ساله حس کند که دیگر خسته شده و توان بازی ندارد، دو طرف در تابستان از هم جدا خواهند شد. هنوز هیچ چیز مشخص نشده است، اما حالا که اوضاع در نیم‌فصل دوم جدی شده، این موضوع بار دیگر مطرح شده است.
 
خرید سیتی باعث جدایی کاوانی از یونایتد می‌شود؟
فروش جولین آلوارس به منچستر سیتی باعث شده که ریور پلات امکان جذب یک مهاجم را داشته باشد و به سراغ جذب ادینسون کاوانی از منچستر یونایتد برود. این تیم آرژانتینی حالا با پول دریافتی بابت فروش آلوارس می‌تواند دستمزد کاوانی را بپردازد. آنها در تابستان به سراغ این بازیکن خواهند رفت.
 
 
میسون گرینوود به ضرب و شتم متهم شد
جنجال سرخ در اردوی شیاطین سرخ
در روزهایی که تمرکز اهالی فوتبال روی بازی‌های ملی معطوف شده است، نامزد میسون گرینوود بازیکن باشگاه منچستریونایتد دوباره فوتبال باشگاهی را در کانون توجه قرار داد. هریت رابسون نامزد بازیکن انگلیسی شیاطین سرخ با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی در فضای مجازی  که صورت او را خون‌آلود و بخش‌هایی از بدنش را بر اثر ضرب و شتم کبود نشان می‌داد، مدعی شد که از سوی گرینوود مورد خشونت و ضرب و شتم قرار گرفته است. انتشار این تصاویر بهت و حیرت کاربران فضای مجازی را در پی داشته است. در این میان برخی از کابران فوراً ادعای رابسون را باور و به‌شدت از گرینوود انتقاد کرده‌‌اند. برخی دیگر اما ترجیح داده‌اند تا زمان اثبات ادعای این زن انگلیسی قضاوتی نداشته باشند.
 باشگاه منچستریونایتد هم ساعاتی پس از انتشار تصاویر دلخراش توسط نامزد بازیکنش به این موضوع واکنش نشان داد البته به‌صورت غیر رسمی. در واقع این باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرد که توسط تعدادی از خبرنگاران انگلیس در فضای مجازی منتشر شد.
 در بیانیه شیاطین سرخ درباره اتهامی که به بازیکن 20 ساله این تیم نسبت داده شده، آمده است: «ما از تصاویری که منتشره و اتهامات نسبت داده شده در فضای مجازی مطلع هستیم اما تا زمانی که حقایق مشخص و اتهامات نسبت داده شده اثبات نشود، هیچ گونه اظهارنظری نخواهیم کرد. باشگاه منچستریونایتد اما با خشونت از هیچ یک از انواع آن موافق نیست.» گرینوود یکی از بازیکنان آکادمی منچستریونایتد است که در 130 بازی‌اش برای این تیم، 36 گل زده است.
 

 


Page Generated in 0.0042 sec