printlogo


کد خبر: 241761تاریخ: 1400/11/11 00:00
خرده گزارش

آشوری در تمرین ذوب‌آهن
تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که بعد از پنج روز تعطیلی از روز گذشته (شنبه) در اصفهان از سر گرفته شده است، با اضافه شدن دو بازیکن دنبال می‌شود. سجاد آشوری بازیکن نیم‌فصل اول نفت مسجدسلیمان و سعید باقرپسند که در مقطع گذشته در لیگ آذربایجان و پیش از آن در آلومینیوم توپ زده است، در تمرینات ذوبی‌ها حاضر شده‌اند تا در صورت تأیید کادر فنی و توافق با باشگاه‌ها به این تیم اصفهانی بپیوندد.
 
 
نفت مسجدسلیمان: فکری روی نیمکت می‌نشیند
هدایت یزدی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت صدور کارت سرمربی تیمش می‌گوید: «تغییرات مدیریتی در زمان لازم به فدراسیون ارسال نشد و به همین خاطر قرارداد فکری را به سازمان لیگ نفرستادیم. مشکل خاصی وجود ندارد و در حال انجام کارهای مربوطه هستیم. مطمئن باشید فکری در دیدار هفته هفدهم مقابل سپاهان روی نیمکت ما می‌نشیند.» آنها خواهان حفظ کرار جاسم هستند: «کرار با ما قرارداد دارد و در خدمت او هستیم. امیدوارم با یکدیگر به جمع‌بندی برسیم و این بازیکن به ما کمک کند؛ مگر اینکه کادر فنی از عملکرد کرار رضایت نداشته باشد. فکری به ما لیست خروجی نداده و جاسم هنوز بازیکن ماست.»
 
 
 جدایی رسمی چهار بازیکن هوادار
تمرینات تیم فوتبال هوادار در حالی در تهران پیگیری می‌شود که چهار بازیکن به‌صورت رسمی از این تیم جدا شدند. مرتضی آقاخان، دانیال کردستانی، محسن طرحانی و آرام عباسی نفراتی بودند که رضا عنایتی سرمربی این تیم تمایلی به ادامه همکاری با آنها نداشت. این چهار بازیکن در نهایت با انجام کارهای اداری به‌صورت رسمی از هوادار جدا شدند. عنایتی همچنین برای تقویت تیمش درصدد جذب چند بازیکن در پست‌های دفاع راست، دفاع میانی و خط حمله است و با تعدادی از بازیکنان لیگ برتری به‌صورت مستقیم مذاکره کرده است.
 
 
کلانتری: ماجرای مرادمند نباید این‌طور می‌شد
سرمربی فجرسپاسی شیراز از شرایط جذب بازیکنان جدید خیلی رضایت ندارد. علی اصغر کلانتری می‌گوید: «ما لیست بازیکن‌های خود را به باشگاه ارائه دادیم و منتظر هستیم ببینیم مدیران چه حرکتی می‌کنند. تا دیر نشده باید بازیکن جذب کنیم. هنوز که اقدامی نشده و باید ببینیم تا فردا یا پس فردا شرایط چگونه پیش می‌رود. بعضی تیم‌ها فقط مبلغ ۶ میلیارد تومان برای رضایتنامه یک بازیکن پرداخت می‌کنند. ما نگاه به بودجه‌مان می‌کنیم ولی الان می‌بینم که با پول‌های خیلی زیادی بازیکنان جابه‌جا می‌شوند.» او در مورد مصاحبه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال مبنی بر اینکه به هر تیمی برود به فجر نمی‌رود این طور می‌گوید: «صحبت‌هایش را دیدم و به نظر من به باشگاه برمی‌گردد. بالاخره اتفاقی که نباید رخ می‌داد،  افتاد و امیدوارم ما بتوانیم بازیکنان دیگری جذب کنیم که مشکلات‌مان در نیم‌فصل دوم کمتر شود.»
 
 
مدیرعامل شاهین بوشهر: با دو هدف وینکو را جذب کردیم
بگوویچ ارزان‌تر از مربیان ایرانی بود
 محمدرحمان سالاری مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر  در خصوص انتخاب وینکو بگوویچ به عنوان سرمربی جدید این تیم، به خبرنگار ما گفت: «با وینکو صحبت کردیم و حتی پیش پرداخت را هم واریز کردیم تا حضورش را در بوشهر قطعی  کنیم.» او ادامه داد: «ما به دو دلیل تصمیم به استخدام وینکو گرفتیم؛ اول اینکه تلاش کنیم تا از سقوط تیم شاهین به دسته پایین‌تر جلوگیری کنیم و در ثانی تیم‌های پایه بسیار قوی در تمامی رده‌ها داریم و می‌دانیم بگوویچ رزومه خوبی در معرفی استعدادیابی دارد. او حتماً می‌تواند استعدادهای جوان را شناسایی کند تا در تیم‌های بزرگسالان‌مان استفاده کنیم.» سالاری در مورد رقم عقدقرارداد با وینکو هم گفت: «با رقمی معقول و حتی ارزان‌تر از مربی ایرانی، بگوویچ را جذب کردیم. به حضور او خیلی امیدواریم که بتواند تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند. امیدواریم بتواند قبل از بازی با ماشین‌سازی، خودش را به ایران برساند.»

 


Page Generated in 0.0045 sec