printlogo


کد خبر: 241751تاریخ: 1400/11/10 00:00
شکست شاگردان فرناندز مقابل غول هندبال آسیا
زور آخر برای برنزی شدن

ایران ورزشی- هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی عربستان اگرچه تا پیش از بازی با قطر (قهرمان پرآوازه هندبال آسیا) عملکرد و کارنامه نسبتاً خوبی را برای خود ثبت کرده بودند، اما شاگردان‌ مانوئل مونتایا فرناندز در مرحله نیمه نهایی این پیکارها در مصاف با قهرمان چهار دوره پیاپی مسابقات قهرمانی هندبال قاره آسیا با ناکامی و شکست میدان مسابقه را ترک کرد.
 
قطری‌ها از ابتدا سوار بر بازی
در نیمه اول بچه‌های هندبال ایران خیلی تلاش کردند تا گردش توپ را در زمین بازی به سود خود داشته باشند. اما در نهایت این قطری‌ها بودند که از همان نیمه نخست بواسطه داشتن ستاره‌های لژیونر و نامدار خود سوار بر بازی شده و نتیجه بازی را به سود خود رقم بزنند. بچه‌های هندبال ایران نیز تمام تلاش خود را برای گرفتن توپ و میدان از حریف گردن‌ کلفت خود به کار گرفتند، اما زورشان به هندبالیست‌های پر قدرت قطری نرسید. در نهایت این قطر بود که نیمه اول را با حساب 20 بر 10 به سود خود خاتمه دادند.
 
ناکام سربلند
نیمه دوم بازی ایران و قطر اگرچه مثل بازی‌های این دو تیم در ادوار گذشته با برتری تیم چند ملیتی و پر مهره هندبال قطر به پایان رسید اما شاگردان مانوئل فرناندز که در این دوره از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را برای خود ثبت کرده بودند، در این بازی هم انصافاً مقابل حریق قلدر و قدرتمند خود کم‌کاری نکردند و کم نگذاشتند تا ناکام سربلند این بازی لقب بگیرند. ملی‌پوشان ایران با نتیجه ۱۹ بر ۳۴ مغلوب قطر شدند تا در دیدار رده‌بندی مقابل بازنده دیدار عربستان و بحرین برای مدال برنز مسابقه دهند. این دیدار روز دوشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود. بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان در حال برگزاری است. تاکنون تکلیف ۸ تیم آخر یعنی رتبه‌های نهم تا شانزدهم مشخص شده است.

Page Generated in 0.0065 sec