printlogo


کد خبر: 241741تاریخ: 1400/11/10 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
سال‌هاست با روزنامه ایران ورزشی زندگی می‌کنم و یکی از خوانندگان قدیمی این روزنامه هستم. از پرسنل روزنامه هم به خاطر اینکه هر سال به مناسبت سالگرد پسرم «آرش» با من همدردی می‌کنند بسیار سپاسگزارم.
رابرت شیرازیان از تهران
 
خدا را شکر تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد، دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای برای شگفتی‌سازی در جام جهانی نمانده است، کادر فنی بهتر است به فکر برنامه و راهکار مناسب برای ارائه بازی‌های خوب در جام جهانی قطر باشند. در تیم ملی صحبت از استقلال و پرسپولیس نیست؛ فقط تیم ملی ملاک است. مسئولان باید به‌دنبال تدارک مسابقات دوستانه با بهترین تیم‌های دنیا باشند.
یکی از خوانندگان ایران ورزشی
یحیی حق ندارد به سران پرسپولیس اولتیماتوم بدهد. چنانچه می‌خواهد در تیم بماند او هم مثل سایر مربیان دلسوز باید برای تیم بسازد و بسوزد.
رشیدی از کرج
دیروز رسانه‌های ورزشی اعلام کردند بازی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار می‌شود، آیا این خبر صحت دارد؟
مروتی از تهران
ایران ورزشی: بله، صحت دارد؛ مسابقه فوتبال ایران و امارات به‌ علت همه‌گیری دوباره بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
حمید استیلی بی‌محابا می‌گوید پرسپولیس قهرمان می‌شود کما اینکه او اصلاً از اوضاع سایر تیم‌ها خبر ندارد.
رستمی از سبزوار
 
راجع به فوتبال زنان هم بنویسید؛ اکثر رسانه‌های ورزشی اخبار مربوط به ورزش زنان را هم پوشش می‌دهند.
الهام از تهران
ایران ورزشی: ما به دیدگاه شما احترام می‌گذاریم، ولی ایران ورزشی نسبت به سایر رسانه‌های ورزشی، اخبار ورزش بانوان را بیشتر منتشر کرده است.
 

 


Page Generated in 0.0053 sec