printlogo


کد خبر: 241740تاریخ: 1400/11/10 00:00
خبر

ایران جایزه بازی جوانمردانه را گرفت
فرشته کریمی ارزشمندترین بازیکن کافا شد
تورنمنت فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا که با رقابت تیم‌های ایران، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
در پایان این رقابت‌ها فرشته کریمی، ملی‌پوش ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن کافا انتخاب شد. علاوه بر این تیم ایران هم جایزه بازی جوانمردانه را گرفت.
این اولین تورنمنت ایران بعد از حدود دو سال تعطیلی است. آخرین باری که ایران در تورنمنتی بین‌المللی شرکت کرد اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ بود که به روسیه اعزام شد. سحر پاپی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور، اعظام آخوندی، مهسا علی مددی، فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، سحر زمانی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی و نسا احدی بازیکنان ایران در این تورنمنت هستند که هدایت آنها را فروزان سلیمانی بر عهده دارد.
 
 
یک ایرانی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان شد
مجید مرتضایی، مدرس و مربی ایرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان افغانستان انتخاب شد. قبل از مرتضایی عبدالرزاق ممرک سرمربی این تیم بود. مرتضایی تا هفته سیزدهم سرمربی تیم لیگ برتری فرش آرای مشهد بود و در هفته سیزدهم استعفای خود را به این باشگاه اعلام کرد و رسماً از این تیم جدا شد. تیم ملی افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم‌های نپال، ازبکستان و تاجیکستان همگروه است.
 
 
زمان اعلام برنامه نیم فصل دوم
سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان اعلام برنامه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: «نگران بودیم بازی‌های معوقه استقلال را انجام بدهیم و نمی‌توانیم تعویق و تأخیر چندانی داشته باشیم. زمان دیدارهای معوقه استقلال را اعلام کردیم و تا پایان هفته، برنامه کامل نیم‌فصل دوم را به هواداران تقدیم می‌کنیم. نیاز به کمک باشگاه‌ها داریم و امیدوارم خطر مشابه استقلال برای تیم‌های دیگر ایجاد نشود. از باشگاه‌ها خواهش می‌کنم دقت بیشتری در حوزه پزشکی داشته باشند.»
 

Page Generated in 0.0045 sec