printlogo


کد خبر: 241733تاریخ: 1400/11/10 00:00
خبر

ورزشگاه عوض نمی‌شود
جدال پیکان و استقلال حتماً در دستگردی
استقلال باید جمعه این هفته مسابقه عقب مانده خود در رقابت‌های جام حذفی را مقابل پیکان برگزار کند. دیداری که قرار بود در دی‌ماه برگزار شود ولی به خاطر مبتلا شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال به کرونا، زمان برگزاری آن عوض شد.
در روزهای گذشته این شایعه مطرح بود که مسابقه پیکان با استقلال از ورزشگاه شهید دستگردی به استادیوم آزادی منتقل می‌شود ولی عوامل باشگاه پیکان این مسأله را تکذیب کرده و می‌گویند با توجه به میزبانی آنها، بازی طبق همان برنامه قبلی در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد. البته استقلال و پیکان در دور رفت لیگ برتر به میزبانی همین استادیوم مقابل همدیگر ایستادند و در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی توانستند حریف همشهری خود را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهند. بنابراین آنها با فضای استادیوم شهید دستگردی اصلاً غریبه نیستند و اتفاقاً از بازی با پیکان در این محل خاطره خوشی هم برایشان باقی مانده است.
 
 
درس عبرت بزرگ برای استقلال
اردوها باید خلوت‌تر از همیشه باشد
صدرنشینی استقلال در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر اتفاق شیرینی برای بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم بود ولی ابتلای دسته جمعی استقلالی‌ها به کرونا کام‌شان را حسابی تلخ کرد چون برنامه دیدارهای آنها در جام حذفی و لیگ برتر را برهم زد و حالا استقلال نه تنها مجبور است زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری کارش را آغاز کند بلکه در مقایسه با اغلب آنها دو مسابقه بیشتر نیز پس از پایان تعطیلات زمستانی پیش روی خود خواهد داشت. همه این موارد در حالی اتفاق افتاده که موج جدید ابتلا به بیماری کرونا در کشور راه افتاده است و یک بی‌احتیاطی کوچک می‌تواند دوباره دردسری بزرگ برای استقلال یا هر تیم دیگری ایجاد کند. به همین دلیل کادر فنی آبی‌ها تأکید دارند از انتهای این هفته که استقلال برای جدال با پیکان راهی اردوی شبانه روزی می‌شود، تا پایان شرایط کرونایی باید نهایت سخت‌گیری پیرامون حضور افراد غیرمسئول در اردوهای این تیم صورت بگیرد و فضا خلوت‌تر از همیشه باشد تا احتمال مبتلا شدن بازیکنان کاهش پیدا کند.
 
 
 فرصت بازی به یزدانی و آقاسی در بازی با امارات
 تیم ملی توانست با برد مقابل عراق فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند. هنوز سه بازی به پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی باقی مانده است، اما تیم ملی توانست صدرنشین گروه  شود (تاکنون) و به رقابت‌های جام جهانی صعود کند، تیم ملی یک بازی دیگر در تهران دارد و باید روز دوازدهم بهمن ماه به مصاف تیم امارات برود؛ بازی‌ای که در آن ملی‌پوشان دغدغه صعود را ندارند و می‌توانند براحتی و آسودگی خیال مقابل حریف خود بازی کنند، در این میان بعید نیست که اسکوچیچ به دلیل اینکه خیالش از صعود راحت است در این بازی به بازیکنانی بازی دهد که شرایط حضورشان در ترکیب اصلی تیم ملی کمتر به وجود آمده بود. 
در این میان شانس سیاوش یزدانی و عارف آقاسی برای رسیدن به ترکیب اصلی زیاد است خصوصاً اینکه بازیکنی مثل یزدانی در لیگ خیلی خوب کار کرده و این روزها هواداران استقلال معتقد هستند که او لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی (جزو نفرات اصلی) را دارد.
 به این ترتیب در روز دوازدهم بهمن ماه شاید علاقه‌مندان به فوتبال باید منتظر چهره تازه‌ای در ترکیب تیم ملی باشند. بازی ایران و امارات دوازدهم بهمن در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران خیالش از بابت رفتن به جام جهانی کاملاً راحت است.
 

 


Page Generated in 0.0046 sec