printlogo


کد خبر: 241732تاریخ: 1400/11/10 00:00
خرده گزارش

فردا پنجره باز می‌شود
محمد عزتی، وکیل کریستین اوساگونا مهاجم اسبق پرسپولیس ضمن تأیید ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه 101 هزار و 500 دلار به حساب اعلام شده از سوی این بازیکن واریز شده، گفت: این پول پرداخت شده و دوشنبه این موضوع را به فیفا اطلاع خواهیم داد. فیفا پس از دریافت تأییدیه وکیل اوساگونا، بلافاصله پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز خواهد کرد که با این حساب احتمالاً فردا (دوشنبه) پنجره زمستانی باشگاه باز می‌شود.
 
 
صنعت نفت فعلاً مانع پرسپولیسی شدن شروین بزرگ 
مهاجم بلند بالای باشگاه صنعت نفت آبادان مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت رسماً خواهان حضور این مهاجم شد که البته با پاسخ منفی باشگاه صنعت نفت مواجه شد. در این بین اما خود شروین بزرگ تمایل زیادی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد و به اتفاق مدیربرنامه هایش درصدد است رضایت باشگاه آبادانی را به جهت داشتن قرارداد تا پایان فصل جلب کرده و به پرسپولیس بپیوندد. باید دید مهاجم رشتی مد نظر پرسپولیس قادر به جلب رضایت باشگاه آبادانی خواهد شد یا در نهایت مجبور می‌شود تا پایان فصل به دلیل قراردادش درآبادان بماند.
 
 
یک عراقی گزینه شد؟
در شرایطی که پرسپولیس قادر به پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان فعلی‌اش نیست اما شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم همچنان وجود دارد. رسانه‌های عراقی از روز جمعه اخباری مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس به جذب هافبک چپ زیر 23 سال این کشور داده‌اند. حسن عبدالکریم جدیدترین بازیکنی است که به باشگاه پرسپولیس لینک شده و گفته می‌شود هدف زمستانی این باشگاه است هر چند استعفای یحیی گل‌محمدی، برنامه نقل و انتقلاتی سرخ‌ها را بر هم زده و نمی‌توان پیش‌بینی اتفاقی خاص در این زمینه را داشت.
 

Page Generated in 0.0033 sec