printlogo


کد خبر: 241731تاریخ: 1400/11/10 00:00
خبر

عالیشاه یک هفته کار دارد
امید عالیشاه فعلاً تنها مصدوم تیم پرسپولیس به حساب می‌آید که در حال گذراندن تمرینات اختصاصی است. بعد از حضور حامد پاکدل در تمرینات گروهی، حالا همه منتظر بازگشت امید عالیشاه به تمرینات تیمی هستند اما به گفته مربیان پرسپولیس کاپیتان سوم سرخ‌ها یک هفته دیگر کار دارد و با این شرایط مشخص نیست که به لیست بازی با فولاد برسد.
 
پرسپولیسی‌ها پیگیر فولاد
با اینکه شرایط پرسپولیس اصلاً جالب نیست و مربیان و بازیکنان اصلاً دل و دماغ ندارند تا درباره مسائل فنی حرف بزنند اما تمرینات برای بازی سوپرجام ادامه دارد. پرسپولیس البته از حریفش هم بی‌خبر نیست و به اعضای این تیم خبر داده‌اند در حالی که آنها زمین تمرین مناسبی ندارند فولادی‌ها در هتل المپیک اردو زده‌اند و برای بازی سوپرجام صبح و شب تمرین می‌کنند.
 
هشتگ یحیی تنها نیست
با اینکه شخص یحیی گل‌محمدی در صفحه اینستاگرامی‌اش پست یا استوری در خصوص مشکلات این روزهای پرسپولیس و استعفایش منتشر نکرده اما برخی پیشکسوتان سرخ با پست‌ها و استوری‌هایی از او حمایت کردند. مرتضی کرمانی مقدم، رضا جباری و سپهر حیدری از جمله این پیشکسوتان بودند که برخی از آنها مثل گروهی از هواداران در فضای مجازی هشتگ یحیی تنها نیست را ترند کردند. گروهی هم با انتشار متن‌های طولانی و طرح پرسش‌هایی در خصوص تبعیض بین استقلال و پرسپولیس از گل‌محمدی حمایت کردند.
 
پست یحیی برای میناوند
جمعه شب و در شرایطی که با صحبت‌های گل‌محمدی بحران مالی پرسپولیس به اوج رسیده و همچنان برقرار بود یحیی گل‌محمدی با انتشار پستی درباره سالگرد مهرداد میناوند یاد و خاطره دوست و همبازی سابقش را زنده نگه داشت. یحیی در این پست تصاویر مصاحبه دو سال قبلش با میناوند، بازی دوستانه‌ای که سال قبل با میناوند انجام دادند و ... را با ترانه‌ای اندوهناک از گرشا رضایی منتشر کرد. این در حالی است که گل‌محمدی با وجود عدم شرکت در تمرین پرسپولیس، جمعه در مراسم سالگرد میناوند حضور نداشت.
 
 

Page Generated in 0.0065 sec