printlogo


کد خبر: 241727تاریخ: 1400/11/10 00:00
درویش بعد از دو هفته نماینده فرستاده تا زمین تمرین ببینند
پرسپولیس در تهرانسر یا نوبنیاد

یکی از مشکلاتی که یحیی گل‌محمدی طی دو ماه گذشته روی آن تأکید کرده و در صحبت‌های اخیرش به‌عنوان یکی از شروط برای بازگشت به تیمش عنوان داشته، پیدا کردن یک زمین تمرین مناسب در فصل زمستان است. پرسپولیس از یک ماه قبل تلاش داشته تا غیر از ورزشگاه شهید کاظمی زمین تمرین دیگری هم در تهران داشته باشد تا فشار بیش از حدی به زمین اصلی نیاید اما در حالی که تیم‌های شهرستانی در تهران پول نقد می‌دهند و زمین تمرین دارند تیم اول پایتخت و قهرمان 5 دوره اخیر لیگ در به در دنبال زمین تمرین دیگری می‌گردد و تاکنون به جایی هم نرسیده است.
با اینکه درویش دو هفته قبل به محض ورودش به باشگاه پرسپولیس در جلسه معارفه خود در اردوی تیم از این مسأله مطلع شد اما تا دیروز این موضوع را جدی نگرفته یا کاری انجام نداده بود. دیروز اما درویش به اعضای تیم خبر رساند که نماینده فرستاده تا یکی دو زمین تمرین را ببینند و شرایطش را بسنجند.
گفته می‌شود زمین نفت تهرانسر و زمین صنایع دفاع در منطقه نوبنیاد دو گزینه اصلی مد نظر باشگاه هستند که شاید یکی از آنها برای انجام تمرینات پرسپولیس فراهم شود. در این میان افشین پیروانی هم مثل هفته‌های اخیر در تلاش است تا این مشکل را حل کند اما فعلاً توفیقی نداشته است.
البته هنوز مشخص نیست این مشکل تا چه زمانی مرتفع شود اما شاید این مسأله تنها نکته مثبتی باشد که در فرجه زمانی 72 ساعته یحیی به نتیجه مثبت خواهد انجامید.
 

Page Generated in 0.0051 sec