printlogo


کد خبر: 241726تاریخ: 1400/11/10 00:00
اولتیماتوم بعدی به درویش
مطهری و بقیه مربیان هم تا فردا هستند!

در شرایطی که از همان ابتدا هم بعید بود که رضا درویش بتواند طی مهلت سه روزه گل‌محمدی مشکلات تیم پرسپولیس را حل کند و یحیی را به تمرین تیمش برگرداند حالا اخبار ناخوشایند و نگران‌کننده دیگری نیز به گوش می‌رسد و مشخص نیست ماجرا به کجا ختم خواهد شد.
دیروز مشخص شد حمید مطهری دستیار اول گل‌محمدی که طی دو روز گذشته وظیفه داشته تمرین تیم را در دست بگیرد و امور را پیش ببرد تا دوشنبه (فردا) در تمرینات حاضر خواهد شد و اگر درخواست‌های یحیی برآورده نشود او نیز از سه‌شنبه در تمرین تیم حاضر نخواهد شد. این در حالی است که با غیبت مهرداد خانبان و کرمی باقری دو عضو کادر فنی که در اردوی تیم ملی هستند، به احتمال بسیار زیاد داود فنایی، مظاهر رحیم‌پور و محمد عسگری سه مربی دیگر پرسپولیس هم از سه‌شنبه در تمرینات حضور نخواهند یافت.
کادر فنی پرسپولیس که ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با هم دارند مدام با هم در تماسند و دستیاران یحیی هم بشدت پشت او هستند و از حرف‌هایش حمایت می‌کنند. البته در این میان صحبت‌هایی بین آنها رد و بدل شده که حیف است در این شرایط تیم خودشان را رها کنند چرا که با وجود تمام مشکلات، امسال هم براحتی می‌توانند حداقل دو جام از سه جام داخلی را به دست بیاورند اما بحث کمبود امکانات و تعدد مشکلات آنقدر روی آنها فشار آورده که روی تصمیم‌شان مصمم هستند و اگر مشکلات حل نشود سه‌شنبه شاید تمرین بدون حضور مربیان برگزار شود یا اصلاً برگزار نشود!
 

Page Generated in 0.0046 sec