printlogo


کد خبر: 241725تاریخ: 1400/11/10 00:00
سوژه

تجمع هواداران مقابل مجلس و باشگاه
وای به حالت درویش، اگر یحیی نیاید!
با تداوم مشکلات پرسپولیس و بازنگشتن یحیی گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس و البته مصاحبه روز جمعه او در تلویزیون، هواداران پرسپولیس خشمگین‌تر از همیشه در فضای مجازی قول تجمع و تحصن گذاشتند تا پشت سرمربی موفق و مستعفی‌شان درآیند. دیروز تعدادی از هواداران پرسپولیس که نسبت به روز پنجشنبه بیشتر هم بودند مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
این هواداران همچنین با شعار «سجادی یادت باشه، یحیی باید باشه» و «یحیی امپراطور» سرمربی مستعفی پرسپولیس را مورد حمایت قرار دادند. آنها که مدعی بودند علیه این تیم تبعیض صورت گرفته به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند تبعیض علیه پرسپولیس را نمی‌پذیرند. آنها بنرهایی هم علیه وزیر ورزش در دست داشتند و اعتقاد داشتند مجلس باید وزیر ورزش را استیضاح کند.
چند هوادار هم با دست داشتن بنری اعتراض خود را به سکوت برخی پیشکسوتان نسبت به وضعیت پرسپولیس اعلام کردند. این عده از هواداران علیه درویش هم شعارهایی دادند.
جالب اینکه وحید قلیچ گلر سابق پرسپولیس که ظاهراً از حضور در تجمع قبلی هواداران مقابل وزارت ورزش خاطره خوشی داشته دیروز در این تجمع هم حضور داشت و برای هواداران صحبت کرد. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: «به وزارت ورزش می‌گویم اگر قرار باشد پدر فقط یک بچه‌اش را دوست داشته باشد فایده ندارد و باید هر دو را دوست داشته باشد.»
این تجمع از حوالی ساعت 11 آغاز شد و حدود یک ساعت و نیم بعد با دخالت نیروی انتظامی و متفرق کردن افراد تجمع کننده پایان یافت.
البته هواداران معترض با وجود ترک محیط مقابل مجلس به ساختمان باشگاه رفته و آنجا برای دقایقی تجمع کردند. این عده که بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ نفر بودند در ادامه اعتراض خود نسبت به شرایط این باشگاه، با اعلام حمایت مجدد خود از گل‌محمدی، علیه رضا درویش شعارهایی سر دادند و اعلام کردند وای به حالت درویش اگر یحیی نیاید. البته درویش در زمان تجمع هواداران برای برگزاری جلسه‌ای در خارج از ساختمان پرسپولیس حضور داشت. با وجود این هواداران دختر و پسر پرسپولیسی روی زمین نشسته و می‌گفتند تا درویش نیاید جایی نمی‌روند!
 
 
عیسی متمرکز شد
مأموریت؛ عبور از مصدومیت!
 عیسی آل‌‎کثیر مهاجم پرسپولیس که به خاطر درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 2020 حسابی نام و نشانی برای خود ساخت و پس از آن، به علت محرومیت شش ماهه و آن شادی گل معروف، به یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های ایران تبدیل شد، این روزها مشغول انجام یک مأموریت سخت است. عیسی در دیدار مقابل پدیده در مشهد، به علت مصدومیت از زمین بازی خارج شد. بعد از چند ساعت، این خبر در فضای رسانه‌ای پیچید که احتمال دارد مصدومیت او، از ناحیه رباط صلیبی باشد و عیسی نیز مانند خیلی از بازیکنان سرشناس فوتبال کشورمان، در اوج دچار پارگی رباط شود. چند روز پیش ویدیویی از این بازیکن منتشر شد که در آن، مشغول دویدن و استارت زدن است. معمولاً بازیکنانی که رباط صلیبی پاره می‌کنند، با چند شاخصه مواجه هستند؛ زانوی مصدوم‌شان خم نمی‌شود، درد زیادی دارند، پا براحتی حرکت نمی‌کند، عضلات هنگام حرکت، قفل می‌شوند و حتی برای استراحت هم فرد را دچار مشکل می‌کنند. حالا عیسی نه تنها هیچ یک از این نشانه‌ها را ندارد، بلکه می‌تواند براحتی بدود، راه برود و زانوی خود را خم کند. همین امر، خبرهای خوبی برای هواداران در پی داشت. او می‌خواهد از شر این مصدومیت به سرعت خلاص شده و به زمین بازی برگردد؛ به رختکن تیمی که نیاز مبرمی به جذب مهاجم دارد.
مأموریت عیسی، بازگشت به روزهای خوب خود است و به همین علت، این بازیکن روی کار درمان و تمریناتش متمرکز شده و پاسخ هیچ رسانه‌ای را نمی‌دهد.
 

 


Page Generated in 0.0045 sec