printlogo


کد خبر: 241708تاریخ: 1400/11/10 00:00
پنجره نقل و انتقالات زمستانی

سنسی، قرضی در  سمپدوریا
استفانو سنسی از اینتر به سمپدوریا قرض داده شده است. این خبری است که باشگاه اینتر اعلام کرده است. سنسی تا پایان فصل در سمپدوریا بازی خواهد کرد. این هافبک میانی در سپتامبر 2020 راهی اینتر شد و برای این تیم 52 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. قرارداد او با اینتر در سال 2024 به پایان می‌رسد و او در ماه‌های اخیر، بازیکن اصلی این تیم نبوده است.
 
پوگبا در این صورت در منچستر یونایتد می‌ماند
پل پوگبا حاضر است در فصل بعد هم در منچستریونایتد بازی کند، به شرط آنکه رالف رانگنیک، مربی این تیم بماند. گفته می‌شود که این بازیکن فرانسوی به‌حدی از مربیگری رانگنیک به وجد آمده که قصد دارد در صورتی که این مربی آلمانی در یونایتد ماندنی شود، نظرش را درباره آینده عوض کند. قرارداد پوگبا با یونایتد در تابستان جاری منقضی می‌شود اما اگر در ماه‌های آخر، او اوضاع خوبی را در یونایتد تجربه کند، حاضر است که در این تیم بماند.
 
قیمت چوامنی مشخص شد
موناکو برای فروش اورلین چوامنی، هافبک خود 80 میلیون یورو درخواست کرده است. این بازیکن 22ساله فرانسوی توجه بسیاری از باشگاه‌ها را جلب کرده است. چلسی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و رئال مادرید به‌دنبال جذب این بازیکن هستند. قرارداد چوامنی تا سال 2024 است و موناکو عجله‌ای برای فروش او ندارد.
 
لوسلسو به لیون می‌رود؟
لیون با تاتنهام بر سر انتقال قرضی جیووانی لوسلسو به توافق رسیده است. حالا همه چیز بستگی به این بازیکن 25ساله آرژانتینی دارد و اوست که باید با این انتقال موافقت کند. این هافبک در شمال لندن نتوانسته جای خود را در ترکیب ثابت تیم بیابد. در صورت انتقال قرضی او، لیون نیمی از دستمزدش را پرداخت خواهد کرد و البته ‌بندی برای خرید دائم او در کار نخواهد بود.
 
دیاز به لیورپول می‌رود
لیورپول بر سر انتقال لوییس دیاز با پورتو به توافق رسیده است. سرخپوشان پیشنهاد دیرهنگامی برای جذب این بازیکن کلمبیایی ارائه کردند. انتظار می‌رفت که او به تاتنهام برود، اما حالا لیورپول وارد بازی شده است. تیم یورگن کلوپ 45 میلیون یورو به پورتو می‌پردازد و 15 میلیون یورو دیگر هم بر اساس عملکرد او به پورتو خواهد رسید. لیورپول در ابتدا قصد داشت دیاز را در تابستان جذب کند، اما پس از دیدن اینکه تاتنهام هم به‌دنبال اوست، در همین زمستان وارد عمل شد. جولین وارد که به‌زودی مدیر ورزشی لیورپول می‌شود، مذاکرات را به کمک مایکل ادواردز، مدیر ورزشی فعلی باشگاه آغاز کرد. دیاز که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کلمبیا است، قراردادی پنج ‌سال و نیمه با لیورپول امضا خواهد کرد. او در این فصل لیگ قهرمانان دو بار برابر لیورپول بازی کرده است، هرچند هر دو بازی را لیورپول برد. گفته می‌شود که استعدادیاب‌های لیورپول از عملکرد او تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.
 
تاتنهام به‌دنبال کولوسفسکی
تاتنهام به‌دنبال جذب دژان کولوسفسکی از یوونتوس است. این ملی‌پوش سوئدی نتوانسته در این فصل چندان برای یوونتوس به میدان برود و تاتنهام می‌خواهد او را قرض بگیرد. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام این بازیکن 21ساله را از دوران حضورش در یووه می‌شناسد. آنتونیو کونته هم می‌خواهد تیمش را پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تقویت کند.
 

Page Generated in 0.0047 sec