printlogo


کد خبر: 241707تاریخ: 1400/11/10 00:00
رقابت نیمار با زمان و مصدومیت

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که نیمار از این هفته تمرینات سبک خود را برای کامل کردن دوره ریکاوری‌اش آغاز کرده و در زمین تمرینی این تیم شروع به دویدن کرده است. نیمار از 28 نوامبر (7 آذر) که در بازی PSG برابر سن‌اتین در لوشامپیونه مصدوم شد دیگر به میدان نرفته و این در حالی است که پاریسی‌ها 17 روز دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید میزبان رئال مادرید باشند. به همین دلیل نیمار رقابتی حساس را با گذر زمان آغاز کرده تا شاید بتواند خودش را به این بازی حساس برساند. البته باشگاه فرانسوی اطمینان دارد، ستاره سابق بارسلونا می‌تواند به این بازی برسد اما در اینکه آیا نیمار در آن زمان در اوج آمادگی خواهد بود یا نه، مشخص نیست. بازی رفت تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید روز 15 فوریه (26 بهمن) برگزار می‌شود. نیمار باید به تمرینات گروهی برگردد تا شانسی برای بازی کردن مقابل رئال داشته باشد و به همین دلیل احتمال آن وجود دارد که او در بازی تیمش مقابل رن در لوشامپیونه که 4 روز قبل از میزبانی از کهکشانی‌ها برگزار خواهد شد، شرکت کند.
 این سومین فصلی است که نیمار در آستانه بازی پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسیب دیده است. او سال 2020 به‌دلیل آسیب دیدن در بازی مقابل لیون 27 روز خانه‌نشین بود و بازی تیمش برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد اما به بازی مرحله بعدی که مقابل بایرن مونیخ بود رسید. پیش از آن هم او در فصل 19-2018 بازی حساس پاری‌سن‌ژرمن برابر منچستریونایتد در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دلیل شکستن استخوان پنجه پایش از دست داد و شاهد باخت هم‌تیمی‌هایش توسط حریف انگلیسی بود.
امسال اما این امید هست که او بتواند تیمش را در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان همراهی کند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG در این باره گفت:«ما هنوز نمی‌دانیم اما امید داریم که او برای بازی مقابل رئال مادرید آماده شود. او هنوز باید تمرین و دوره ریکاوری‌اش را کامل کند.»
 

Page Generated in 0.0050 sec