printlogo


کد خبر: 241703تاریخ: 1400/11/10 00:00
مصر – مراکش؛ ساعت: 18:30
نوبت حذف یکی از بزرگان

مصر و مراکش به مانند سال 2017، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا رودرروی هم قرار می‌گیرند.
مصر در گروه خود پس از نیجریه دوم شد و به مرحله بعد راه یافت. در دور یک‌هشتم نهایی، مردان کارلوس کی‌روش در دیداری نفسگیر مقابل ساحل‌عاج، در ضربات پنالتی پیروز شدند و به دور یک‌چهارم نهایی راه یافتند. آنها به‌دنبال هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها هستند.
مراکش هم در دور قبل برابر مالاوی عقب افتاد، اما توانست این تیم را با درخشش اشرف حکیمی شکست دهد. آنها 45 سال است که قهرمان جام ملت‌ها نشده‌اند و حالا این امید را دارند که در کامرون به این روند ناکامی خاتمه دهند.
در دیدارهای قبلی این دو تیم، مراکش بارها توانسته مصر را شکست دهد. تاکنون مراکش 14 پیروزی برابر مصر به دست آورده، 12 بازی دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده و مصر تنها 3 بار مراکش را برده است.
محمد الشناوی، دروازه‌بان مصر، در بازی قبلی این تیم مصدوم شده و تحت بررسی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که به این بازی می‌رسد یا نه. در غیاب او، ابوجبل حفاظت از دروازه مصر را به عهده خواهد گرفت. حمدی فتحی هم برابر ساحل عاج آسیب دید. ترزگه، بازیکن استون ویلا امیدوار است که در ترکیب ثابت قرار گیرد تا اوضاع این تیم در حملات بهتر شود، هر چند که شاید کی‌روش از او به‌عنوان بازیکن جانشین استفاده کند. مصر در این دوره از رقابت‌ها، در چهار مسابقه تنها دو گل به ثمر رسانده است.
 
ترکیب احتمالی
مصر: ابوجبل؛ اشرف، حجازی، عبدالمنعم، کمال؛ الننی، السولیه، السعید؛ صلاح، مرموش، محمد.
مراکش: بونو؛ حکیمی، سایس، اکرد، ماسینا، امرابط؛ تیسودالی، املاح، لوزا، بوفال؛ الکعبی.
 

 


Page Generated in 0.0051 sec