printlogo


کد خبر: 241672تاریخ: 1400/11/9 00:00
خبر

بابایی و صادقی مهم‌ترین اهداف پرسپولیس
به نظر می‌رسد با وجود شایعات زیادی که پیرامون فضای نقل و انتقالاتی پرسپولیس مطرح می‌شود و اسامی پرتعدادی که درباره آنها شایعاتی به گوش می‌رسد، پرسپولیس نهایتاً دو یا سه بازیکن جدید جذب خواهد کرد؛ یک گلر، یک هافبک میانی و یک مهاجم نوک. در مورد گلر طی دو سه روز اخیر بحث جذب گلر صنعت نفت آبادان مطرح بود که فعلاً جدی نشده است. در مورد مهاجم هم همچنان بحث جذب پیمان بابایی از تراکتور جدی‌تر است و ظاهراً این بازیکن تلاش دارد خودش رضایتنامه بگیرد و به پرسپولیس بیاید. در مورد خط میانی هم پرسپولیس دنبال سعید صادقی از گل گهر سیرجان است اما اگر موفق به جذب این هافبک نشود سراغ گزینه دیگری نخواهد رفت. 
 
کوشکی را نمی‌خواستند
روز پنجشنبه در شرایطی که بحران مالی باشگاه پرسپولیس ادامه داشت و تمرینات این تیم تعطیل شده بود، فولاد رقیب سرخ‌ها در سوپرجام دست جنباند و یک بازیکن جدید جذب کرد. این بازیکن، علیرضا کوشکی، هافبک تکنیکی تیم پیکان بود که گفته شد با رضایتنامه 6 میلیاردی به فولاد پیوسته است. جالب اینکه طی دو هفته گذشته شایعه شده بود پرسپولیس کوشکی را می‌خواهد اما به خاطر رقم بالای رضایتنامه او از جذبش عقب نشینی کرده اما دیروز مربیان پرسپولیس تأکید کردند اصلاً این بازیکن در لیست‌شان نبوده است.
 
رامین روی هوا
با مشکلاتی که بر سر انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس به وجود آمد، به نظر می‌رسد ماجرای بازگشت او کاملاً منتفی شده است. این در حالی است که هواداران پرسپولیس همچنان در فضای مجازی امیدوارند تا رامین برگردد و پیراهن سرخ را بپوشد. عجیب اینکه خبری از انتقال رضاییان به دیگر تیم‌های لیگ برتری هم نیست. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا همین چند روز قبل گفته می‌شد سپاهان و فولاد هم خواستار به خدمت گرفتن این مدافع – هافبک راست سابقاً ملی‌پوش هستند. به نظر می‌رسد حل نشدن مشکلات رضاییان با قطری‌ها باعث شده او فعلاً روی هوا باشد. یعنی نه در قطر تیمی داشته باشد نه در ایران!
 
تاجیک‌ها پول گرفتند
با اینکه منوچهر صفروف و وحدت هنانوف می‌توانستند راحت‌تر از بازیکنان ایرانی قراردادشان را به‌صورت یکطرفه فسخ کنند و بروند اما دندان روی جگر گذاشتند و با وجود اینکه حدود سه ما سرگردان بودند و پولی هم نگرفتند برای چند روز استراحت به کشورشان رفتند. با این حال عصر روز پنجشنبه گفته شد با همان پرداختی 8 درصدی به بازیکنان داخلی مبلغی هم به حساب این دو بازیکن تاجیک پرداخت شده است. همچنین حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه هم پرداخت شده است.
 
پاکدل در کار گروهی
حامد پاکدل مهاجم لرستانی پرسپولیس که در بازی هفته نهم مقابل هوادار مصدوم شده بود بالاخره به تمرین گروهی برگشت. پاکدل 6 بازی لیگ و یک مسابقه جام حذفی را از دست داد اما دیروز بالاخره در بخشی از تمرین گروهی تیم شرکت کرد تا برای حضور در لیست بازی سوپرجام امیدوار شود. با وجود این دیروز امید عالیشاه دیگر بازیکن مصدوم سرخ‌ها به تمرینات اختصاصی‌اش ادامه داد هر چند او نیز احتمالاً از یکی دو روز دیگر وارد تمرینات گروهی خواهد شد تا فهرست پرسپولیس برای سوپرجام کامل‌تر شود.
 
پیشنهاد پایین گردشگری
روز چهارشنبه گذشته درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای با نمایندگان بانک گردشگری اسپانسر پیراهن تیم پرسپولیس داشت اما برای تمدید قرارداد با آنها به توافق نرسید. ظاهراً مسئولان این بانک پیشنهاد تمدید قرارداد 5 ساله با مبلغ 25 میلیارد تومان داده‌اند که درویش این پیشنهاد را قبول نکرده و خواستار رقم بالاتری است. قرارداد با این بانک در زمان مدیریت انصاری‌فرد به‌مدت دو سال و نیم منعقد شد و رو به پایان است. گفته می‌شود رضا یلوه که ظاهراً در حال بازگشت به پرسپولیس است هم برای جوش خوردن تداوم این قرارداد تلاش زیادی می‌کند.

 


Page Generated in 0.0060 sec