printlogo


کد خبر: 241670تاریخ: 1400/11/9 00:00
محاصره مدیرعامل پرسپولیس در بهشت‌زهرا توسط هواداران:
اینجا سایپا نیست آقای درویش!

علی کریمی که حدود یک ساعت زودتر به قطعه نام آوران آمده بود، از فرصت استفاده کرد و با حضور بر مزار بزرگان باشگاه پرسپولیس و همچنین زنده یادان ناصر حجازی و آیدین نیکخواه بهرامی فاتحه خوانی کرد. مطابق انتظار خیلی زود هواداران دور و بر کریمی را گرفتند و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از او خواستار گرفتن عکس شدند.
دیروز مجتبی محرمی که تازه پایش را به دست جراحان سپرده هم در بهشت‌زهرا حاضر شد و به همین دلیل در آخرین ردیف صندلی‌ها نشست اما علی کریمی به محض اینکه خبردار شد محرمی آمده از جایش بلند شد و سراغ او رفت.
جالب اینکه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم لحظاتی به‌صورت خصوصی با علی کریمی صحبت کرد که به نظر می‌رسید در خصوص مشکلات و بحران اخیر باشگاه پرسپولیس باشد.
لحظاتی بعد برخی هواداران پرسپولیس که البته تعدادشان کم بود، خطاب به درویش گفتند که پرسپولیس با سایپا فرق دارد و باید هر چه سریعتر مشکلات را حل کند. این هواداران افشین پیروانی را هم محاصره کردند و از او درباره شرایط تیم و استعفای یحیی گل‌محمدی می‌پرسیدند.
بعد از پایان این مراسم با دعوت خانواده میناوند، حضار به صرف ناهار در یکی از رستوران‌های تهران دعوت شدند که در این مراسم هم افرادی مثل ادموند بزیک، حسین فرکی، نیما نکیسا، حمیدرضا گرشاسبی، مجید صدری، محمدرضا مهدوی و... حضور داشتند. در این مراسم از بزرگان فوتبال خواسته شد تا روی تابلوی بزرگی که از زنده‌یاد میناوند تهیه شده بود، جمله‌ای به یادگار بنویسند.
 

Page Generated in 0.0073 sec