printlogo


کد خبر: 241669تاریخ: 1400/11/9 00:00
23 بهمن، روز سرنوشت‌ساز برای آل‌کثیر
عیسی امیدوار شد، معجزه‌ای در کار است!

مهاجم دزفولی پرسپولیس، در جریان دیدار مقابل پدیده در ورزشگاه ثامن مشهد دچار مصدومیت شدید شد و با چشمانی نگران، به تهران بازگشت. همه تصور می‌کردند او برای ماه‌ها باید خانه‌نشین شود و از طرفی، گزارش آزمایشات اولیه نشان داد رباط صلیبی این بازیکن، پاره شده است. حتی این تصور به وجود آمد که مهاجم پرسپولیس فصل را از دست داده و از لیست تیمش خارج می‌شود تا دست کادرفنی برای اضافه کردن یک بازیکن دیگر، باز باشد. اتفاقی که برای عیسی شبیه به یک کابوس بود. این تصور زمانی شکل واقعی‌تر به خود گرفت که پزشک تیم پرسپولیس بر اساس نتیجه آزمایش اولیه MRI اعلام کرد رباط صلیبی زانوی آل‌کثیر پاره شده و امیدی به بازگشت فوری او به میدان نیست.
همان شب با عیسی تماس گرفتیم؛ برادرش گوشی را برداشت و همه این خبرهای نگران‌کننده را تکذیب کرد. او از یک امید بزرگ برای بازگشت سریع این مهاجم خبر داد اما همه نشانه‌ها از دوری شماره 72 از فوتبال خبر می‌داد. خانواده آل‌کثیر می‌گفتند باید صبر کنند تا آزمایشات بیشتری روی زانوی این بازیکن انجام شود و سپس خبر قطعی را بدهند. مهاجم پرسپولیس تصمیم گرفت برای اطمینان بیشتر، با چند پزشک دیگر هم مشورت کند و پس از آن، تصمیم نهایی را بگیرد.
با این حال، یک اتفاق جدید رخ داد که باعث تعجب اهالی فوتبال شد. ویدیویی از عیسی دست به دست چرخید که او را در حال استارت زدن و دویدن نشان می‌داد. بدون تردید بازیکنی که دچار پارگی رباط صلیبی می‌شود، حتی قادر به راه رفتن نیست زیرا درد مصدومیت از این ناحیه، هر بازیکنی را عاصی می‌کند اما عیسی به وضوح داشت در این ویدیو می‌دوید! به همین بهانه با مربی بدنساز عیسی صحبت کردیم تا از آخرین شرایط این بازیکن سؤالاتی بپرسیم. روزبه جودکی گفت: «وقتی عیسی علایم اولیه خودش که سوزش کنار زانو بود را به من گفت متوجه شدم که دچار پارگی رباط صلیبی نشده چون بازیکنانی که به چنین مصدومیتی دچار می‌‌شوند، اکثراً از ناحیه پشت زانو درد شدیدی را احساس می‌کنند؛ در حالی که عیسی مشکل مینیسک یا عدم تعادل زانو نداشته و زانویش هم قابلیت خم شدن داشت.» او اضافه کرد: «البته این بازیکن قبل از اینکه نزد من بیاید، با استاد هادی که یکی از شکسته‌بندهای بسیار حاذق دزفول است هم صحبت کرده و پایش را به او نشان داده بود. یعنی کار درمانش را به این فرد سپرد که ایشان زحمات زیادی روی زانوی عیسی کشیده و در تسکین درد پای عیسی کمک شایانی کرد.این فرد همان کسی است که بازیکنان زیادی به هنر طبابتش اعتقاد دارند.» جودکی همچنین گفت: «هر روز با عیسی کار می‌کنم. خوشبختانه او روحیه خوبی دارد، می‌دود و استارت هم می‌زند. توانایی آن را دارد که به توپ ضربه بزند یا حتی گام برمی‌دارد که همه اینها نشان از حل شدن مشکل مصدومیت عیسی دارد. قرار است برای اطمینان بیشتر از وضعیت این بازیکن، آزمایشات دیگری داشته باشیم. من فکر می‌کنم روز 23 بهمن باید آزمایش MRI از زانوی پای راست عیسی بگیریم تا خیال همه ما بابت سلامت زانوی این بازیکن راحت شود. این مسائل، چیزی در حد معجزه است و امیدواریم که این معجزه رقم بخورد.»
 

Page Generated in 0.0064 sec