printlogo


کد خبر: 241667تاریخ: 1400/11/9 00:00
101 هزار و 005 دلار اوساگونا پرداخت شد
پرسپولیس منتظر بازشدن پنجره

پنجشنبه شب خبر آمد مدیران باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۰۱ هزار دلار(96 هزار دلار +5 درصد سود سالانه) به حساب بانکی اوساگونا در قطر واریز کردند و بعد از دومین پرداخت امیدوارند با طی شدن مراحل اداری این پول به حساب بازیکن بنشیند تا پس از آن با تأیید وصول مبلغ واریز شده از طرف وکیل بلژیکی اوساگونا و اعلام این موضوع به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.
روز پنجشنبه امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر و اینکه پرداخت این پول از طریق یک صرافی و به بانکی در خارج از کشور صورت گرفته اعلام کرد طبق اعلام بانک مذکور شماره حساب اعلامی که از سوی وکیل اوساگونا اعلام و توسط فیفا به ما ابلاغ شد، فعال نیست و امکان واریز به آن وجود ندارد.
در عین حال باشگاه پرسپولیس فوراً نامه‌ای برای مدیر برنامه اوساگونا فرستاد تا شماره حساب دیگری برای پرداخت پول بدهند. او هم اعلام کرد یک شماره حساب در کشور بلژیک داده و منتظر دریافت پول این مهاجم نیجریه‌ای است.
بعداز ظهر دیروز اما اعلام شد مبلغ 101 هزار و 500 دلار طلب اوساگونا به حساب وی واریز شده و این مسأله به اطلاع وکیل اوساگونا هم رسیده و باشگاه منتظر تأییدیه اوست تا بعد از اطلاع به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شود.
 

Page Generated in 0.0056 sec