printlogo


کد خبر: 241651تاریخ: 1400/11/9 00:00
باید با فدراسیون صحبت کنم
طارمی: از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم!

 مهدی طارمی، با وجود همه مشکلاتی که برای رسیدن به تیم ملی متحمل شده بود و به قول خودش از خواب بیدار شد و به ورزشگاه آمد اما بهترین بازی‌اش را به نمایش گذاشت. گل صعودمان را به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. او گرچه فعلاً جز شادی و صعود از چیزی نمی‌گوید اما از حرف‌هایش مشخص است که گلایه‌ها و شکایت‌های زیادی از فدراسیون فوتبال دارد که به وقتش بیان می‌کند.
 
 صعودتان را تبریک می‌گوییم. تیم خیلی عالی بود.
 فقط این 11 بازیکنی که بازی می‌کنند و کادرفنی مهم نیستند. همه کسانی که برای تیم ملی زحمت می‌کشند و حتی رسانه‌ها خیلی مهم هستند. ان‌شاءا... همه با هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.‌ از تمام کسانی که در اردوی بحرین با ما بودند اما الان در کنار ما نیستند، خیلی تشکر می‌کنم. از بازیکنان، از کادرفنی و از پرسنل فدراسیون، واقعاً جایشان خیلی خالی است. آنها هم خیلی زحمت کشیدند و الان به هر دلیلی، به درست یا غلط نیستند. تا آنجا که یادم هست خراطی، ماساژور ما و بازیکنانی که زیاد بودند. از همه آنها باید تشکر کنیم.
 به خاطر مشکلاتی که در ترکیه برایت پیش آمد، خیلی دیر به اردوی تیم ملحق شدی.
 آنها بحث‌های غیر فوتبالی است و خیلی مهم نیست. الان دل مردم خیلی شاد است و باید در مورد شادی صحبت کنیم. همین که ت بردیم و به جام جهانی صعود کردیم، خیلی مهم است. تمام تلاشم را برای این مردم و پرچم انجام می‌دهم. تا جایی که توانستم تمام توانم را گذاشتم. بیشتر از این نمی‌توانستم.
 با وجود همه اتفاقاتی که پیش از این بازی افتاد اما توانستید عملکرد خیلی خوبی داشته باشید.
خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. شرایط ما قبل از بازی خیلی خوب نبود ولی به هرحال هرچه بود تمام شد و توانستیم ببریم. همین که توانستیم دل مردم عزیز را شاد کنیم، خیلی اهمیت داشت. ممنون از همه که تلاش کردند و توانستیم این بازی را ببریم.
* با گلزنی به عراق در کنار بازیکنانی مثل خداداد عزیزی، رضا قوچان‌نژاد و محمد نصرتی و... جاودانه شدی.
 یک نفر جاودانه نمی‌شود به دلیل اینکه برای موفقیت تیم و گلزنی همه زحمت می‌کشند. همه نفرات تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد. این مهم‌ترین موضوع برای ماست. همه باید یاد بگیریم پشت همدیگر باشیم و تمام تلاش خود را انجام بدهیم.
 به نظرت تیم ملی‌ می‌تواند به مرحله دوم جام جهانی صعود کند؟
 این به برنامه‌ریزی مناسبی بستگی دارد که باید انجام شود، هر چه بگوییم حاشیه خواهد بود. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم چراکه نه، می‌توان 4 بازی برگزار کرد. در دوره‌های قبلی هم تیم‌های ژاپن و کره جنوبی صعود کردند، تیم ما هم پتانسیل صعود را دارد اما این کار نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.
 پاداش تیم ملی بالاخره پرداخت شد؟
 چرا دنبال حاشیه هستید؟ (باخنده) ما اکنون بازی را برده‌ایم و این بحث‌ها را باید با فدراسیون انجام بدهید. خودم باید در مورد داستان‌های زیادی با فدراسیون صحبت کنم، اما اکنون مهم‌ترین موضوع شاد بودن دل مردم است. از رسانه‌ها می‌خواهم این انرژی مثبت را در جامعه پررنگ کنند، ان‌شاءا... تمام مشکلات هم حل شود.
 در خبرها آمده بود که باشگاه آرسنال انگلیس برای معاوضه‌ات با اوبامیانگ با پورتو وارد مذاکره شده است.
 بهتر است در مورد تیم ملی صحبت کنیم. این تیم الان به جام جهانی رفته.
 دلیل غیبت وحید هاشمیان در تمرینات اخیر تیم ملی چه بود؟ می‌گفتند به دلیل اختلاف با فدراسیون فوتبال به تمرین نیامده.
- من ساعت 6 صبح به ایران آمدم، مستقیم هم از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم.
 خودت در ادامه مسابقات همراه تیم ملی خواهی بود؟
 چرا نباشم؟! صد‌درصد. من سرباز تیم ملی هستم و هر کاری که می‌کنم، دوست دارم مردم خوشحال باشند. تا آنجا که در توانم باشد برای تیم ملی بازی می‌کنم. زمانی هم که متوجه شوم نمی‌توانم دل مردم را شاد کنم، حضور نخواهم داشت.
 

Page Generated in 0.0046 sec