printlogo


کد خبر: 241647تاریخ: 1400/11/9 00:00
خبر

رأی پرونده ویلموتس باز هم به تعویق افتاد
مطابق نامه‌ای که دادگاه حکمیت ورزش به وکلای فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، مهلت رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برای ششمین بار به تعویق افتاد. دادگاه حکمیت ورزش، اعلام کرد مهلت صدور رأی پرونده ویلموتس تا 4 مارس 2022 (13 اسفند) تمدید شد.
 
 
مدافع تیم ملی از بازی با امارات محروم شد
در جریان بازی پنجشنبه شب تیم ملی مقابل عراق شجاع خلیل‌زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد که او به همین دلیل دیدار بعدی تیم ملی را از دست داد. خلیل‌زاده در دیدار با سوریه نیز از داور آن مسابقه کارت گرفت. پنجشنبه شب هم دومین کارت زرد خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی دریافت کرد و از بازی بعد محروم شد. این بازیکن در جریان دیدار رفت با امارات با کارت قرمز داور مواجه شده بود اما VAR باعث شد تا این بازیکن به زمین برگردد. تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات است.
 
 
زمان سفر تیم ملی امارات به ایران مشخص شد
سایت الکوره اعلام کرد که تیم ملی امارات فردا (یکشنبه) راهی تهران خواهد شد تا برای بازی مقابل تیم ملی کشورمان خود را آماده کند. تمرینات تیم ملی امارات در ورزشگاه الوصل ادامه پیدا خواهد کرد و این تیم یک جلسه تمرینی در آزادی نیز برگزار خواهد کرد. این رسانه اعلام کرد که هیچ تغییر بزرگی در ترکیب امارات برای بازی مقابل ایران رخ نخواهد داد و فن‌مارویک با همان چیدمان قبلی مقابل ایران حاضر خواهد شد. تیم ملی امارات روز پنجشنبه مقابل سوریه به برتری 2 بر صفر رسید تا شانس خود را برای رسیدن به پلی‌آف انتخابی جام جهانی زنده نگه دارد.
 
 
تست کرونای بیرانوند مثبت شد
بعد از بازی تیم ملی کشورمان مقابل عراق که شب گذشته برگزار شد از ملی پوشان کشورمان تست کرونا گرفته شد. دیروز (جمعه) مشخص شد که تست علیرضا بیرانوند دروازه‌بان کشورمان مثبت شده است و این بازیکن بعد از گرفتن جواب اردوی تیم ملی را ترک کرد.

Page Generated in 0.0079 sec