printlogo


کد خبر: 241633تاریخ: 1400/11/9 00:00
درخواست حمایت از فدراسیون جهانی هندبال
تحریم‌ها مشکلات زیادی را ایجاد کرده است

رئیس فدراسیون هندبال ایران در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون بین‌المللی و مسئولان ارشد این فدراسیون و همچنین مسئولان فدراسیون هندبال آسیا دیدار کرد.
 علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در دمام عربستان با حسن مصطفی، رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال، نایب رئیس این فدراسیون، رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین‌المللی و همچنین رؤسای کمیته‌های مسابقات و داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار و گفت‌و‌گو کرد. در این نشست حسن مصطفی با تبریک به خاطر صعود تیم ملی ایران به جام جهانی، قول حمایت از هندبال ایران را داد. او گفت:«به نظرم اهداف شما در این سال‌ها محقق شده و اینکه هندبال ایران هم در بخش مردان و هم در بخش زنان موفق بوده و به مسابقات جهانی راه یافته با درایت و برنامه‌ریزی شما بوده است.» رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال ادامه داد:«هندبال ایران، نیروی انسانی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و نیاز به سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی داشت.»
علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون در سه سال اخیر گفت:«در سال‌های اخیر در بخش استعدادیابی و آکادمی‌های هندبال کارهای خوبی انجام شده و پشتوانه‌سازی خوبی برای هندبال ایران در حال شکل‌گیری است.»
همچنین پاکدل به وجود برخی مشکلات در زمینه وارد کردن کالاهای مرتبط با رشته هندبال به ایران به‌دلیل تحریم‌ها اشاره کرد و از حسن مصطفی تقاضای کمک در بخش سخت‌افزاری خصوصاً توپ، کفپوش و سایر موارد را داشت. رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز در پاسخ گفت:«ما همواره در کنار شما هستیم و نیازهای شما را برطرف می‌کنیم. هندبال ایران امروز در جهان به یک کشور شناخته شده تبدیل شده است و مطمئن باشید از حمایت فدراسیون بین‌المللی برخوردار هستید.»

Page Generated in 0.0056 sec