printlogo


کد خبر: 241631تاریخ: 1400/11/9 00:00
خبر

جدایی گردان از ذوب‌آهن
شهاب گردان، دروازه‌بان ذوب‌آهن سرانجام از این تیم جدا شد. او در لیست مورد نظر مهدی تارتار برای نیم‌فصل دوم قرار نداشت و در نهایت از جمع گاندوها جدا شد. این دروازه‌بان در نیم فصل به دلیل مصدومیت‌های متوالی فرصت بازی را به دست نیاورد. گردان مذاکراتی را با باشگاه فولاد انجام داده و احتمال دارد در نیم فصل دوم پیراهن این تیم را بر تن کند.
 
 
کوشکی فولادی شد
باشگاه فولاد خوزستان، پس از درخواست کادر فنی تیم فولاد، علیرضا کوشکی، بازیکن تیم پیکان به دنبال توافق با حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به مدت یک و نیم فصل به فولاد پیوست. کوشکی 21 ساله که عضو تیم امید ایران است، سابقه بازی در تیم‌های سپیدرود رشت و پیکان را دارد. وی همچنین در پست‌های هافبک و مهاجم می‌تواند با صلاحدید کادر فنی به کار گرفته شود.این بازیکن که پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های بالانشین لیگ برتری داشت، در نهایت تصمیم گرفت تا شاگرد نکونام در تیم قرمزپوش اهواز شود.
 
 
کاهش محرومیت بازیکن تراکتور
به دنبال اعتراض رسمی باشگاه در خصوص محرومیت سه جلسه‌ای عبدالله حسینی، محرومیت این بازیکن از سه جلسه به دو جلسه کاهش یافت. شایان ذکر است، یک جلسه محرومیت حسینی مقابل گل‌گهر سپری شد، این بازیکن در بازی با صنعت نفت آبادان نیز محروم خواهد بود و باتوجه به اینکه یک جلسه محرومیتش نیز به حالت تعلیق در آمده است؛ حسینی می‌تواند از بازی با استقلال، تراکتور را همراهی کند.

 


Page Generated in 0.0062 sec