printlogo


کد خبر: 241626تاریخ: 1400/11/9 00:00
هفته شانزدهم لیگ یک
ملوان قهرمان نیم‌فصل شد

مس کرمان نباخت و نباخت، کجا و کی هم باخت. شاگردان فرزاد حسین‌خانی که هفته‌ها روی نوار موفقیت حرکت می‌کردند، در روزی که باید سه امتیاز بازی‌شان را به دست می‌آوردند، مغلوب پارس جنوبی جم شدند. گل سامان محرابی در دقیقه 59 برای پیروزی آنها کافی بود. اگرچه مسی‌ها برای فرار از شکست خیلی تلاش کردند اما دفاع خوب شاگردان رزاقی‌راد مانع از بازشدن دروازه‌شان شد.
این شکست در روزی که ملوان براحتی میهمان بوشهری‌اش را بدرقه کرد، باعث فاصله بیشترشان در صدر شد. انزلی‌چی‌ها در روز درخشش صادق بارانی با کسب سه امتیاز قهرمانی نیم‌فصل را در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم‌فصل به دست آوردند.
خیبر خرم‌آباد باز هم برنده از زمین خارج شد. شاگردان عبدا...ویسی ویستاتوربین را با نتیجه 3-یک شکست دادند تا به رتبه دوم برسند. اما استقلال خوزستان که در زمین خوشه طلایی به میدان رفته بود، در ثانیه پایانی وقت‌های اضافه توانست شکست را با تساوی عوض کند. در نیمه نخست ابتدا تیم خوشه طلایی ساوه با گل سلمان بحرانی پیش افتاد، اما این گل توسط رضا مراونی در آخرین دقایق این نیمه جبران شد. استقلالی‌ها در نیمه دوم توسط اکبر آفاقی از میزبان جلو افتادند ولی این پایان کار نبود و اسماعیل پوردرویش در پنجمین دقیقه وقت تلف شده گل مساوی را وارد دروازه آبی‌پوشان کرد. این مسابقه به‌دلیل آماده نبودن ورزشگاه چمران ساوه به میزبانی شهرستان اراک برگزار شد.
شمس آذر قزوین در خانه ناکام ماند. آنها که در دقیقه 2 دروازه حریف‌شان را باز کرده بودند، در ادامه مغلوب بازی هجومی قشقایی شیراز شدند و نتیجه را 2-یک واگذار کردند. سایپایی‌ها هم در شروع بازی مقابل رایکا کاملاً غافلگیر شد. شاگردان امید روانخواه تا دقیقه 42 دو مرتبه دروازه‌شان باز شد‌ اما قبل از پایان نیمه اول علی خدایی یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم نارنجی‌پوشان هجومی‌تر بازی کردند و دو مرتبه دیگر توسط غلامی و خدایی به گل رسیدند تا کامبک خوبی داشته باشند.
تیم شهرداری آستارا هم با هدایت پایان رأفت توانست در زمین مس شهر‌بابک یک امتیاز با‌ارزش را به دست آورد. جدال تیم‌های استقلال ملاثانی با شهرداری همدان هم گلی در‌بر نداشت.
اما تیم ته جدولی ماشین‌سازی نتوانست در خانه، آرمان گهر را شکست دهد. تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم چهار گل داشت که سهم هر کدام دو گل بود. 
مس شهر‌بابک یک - شهرداری آستارا یک
ماشین‌سازی‌تبریز 2 -آرمان گهر 2 
استقلال ملاثانی صفر-شهرداری همدان صفر
پارس جنوبی جم یک -مس کرمان صفر
سایپا 3-رایکا بابل 2
شمس آذر قزوین یک -قشقایی شیراز 2 
خیبرخرم‌آباد 3 -ویستاتوربین تهران یک
خوشه‌طلایی ساوه 2 -استقلال خوزستان 2   
ملوان 3 -شاهین شهرداری ‌بوشهر صفر

Page Generated in 0.0056 sec