printlogo


کد خبر: 241624تاریخ: 1400/11/9 00:00
بلاتکلیفی هواداران سپاهان
محرم استعفا داد، نویدکیا استعفا نکرد

خبر این بود؛ محرم نویدکیا از سمت سرمربیگری سپاهان استعفا کرد. این خبر دو سه ساعت قبل از بازی ایران و عراق روی خروجی چندین سایت رفت. بلافاصله هم همان سایت‌ها مدعی شدند که چرا باشگاه سپاهان واکنشی به این مهم نشان نمی‌دهد. 
البته آنها در تمام روزهای بعد از شکست مقابل مس رفسنجان سکوت اختیار کردند. سکوتی که ابهامات بسیار زیادی را به همراه داشت و هواداران این تیم هم در بلاتکلیفی بودند که محرم نویدکیا سرانجام چه تصمیمی خواهد گرفت. آنها حق داشتند که نگران باشند چون نویدکیا که جام حذفی را با قبول شکست مقابل آلومینیوم اراک از دست داده بود و بعد از باخت مدعی شد سپاهان جای ترسوها نیست بعد از شکست مقابل مس رفسنجان این بار با ادبیاتی دیگر اما نزدیک به قبلی مدعی شد:«آمدم اینجا که به تیمم کمک کنم، اما شرایط خوب پیش نمی‌رود. باید بهتر از این باشیم و شرمنده هواداران هستیم. در سپاهان بازی کردن و مربی بودن، لیاقت می‌خواهد و باید واقعاً برای آن تلاش کرد و از جان مایه گذاشت. در این چند روز تعطیلی تصمیماتی می‌گیریم که به صلاح باشگاه و تیم باشد تا هواداران را بیش از این ناراحت نکنیم.»
اما هیچ خبری نشد و اگر هم شد رسانه‌ای نشد. حتی بعد از جلسه چند ساعته باشگاه باز هم اطلاع رسانی نشد تا اینکه بعضی سایت‌ها پیشدستی کردند و با اننتشار خبر استعفای نویدکیا مدیران باشگاه را مجاب به پاسخگویی و صدور بیانیه کردند.
بیانیه‌ای 5 بندی با این مضمون که با توجه به تعطیلات لیگ برتر، جلسه ارزیابی، اقدامات و فعالیت‌ها در نیم فصل اول و همچنین برنامه‌های اجرایی و راهبردی برای تیم فوتبال سپاهان در نیم‌فصل دوم، مسابقات آسیایی و همچنین فصل آتی در جلسه پنج ساعته مشترک بین اعضای هیأت مدیره باشگاه، سرمربی تیم فوتبال، محرم نویدکیا و مدیریت تیم، رضا فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه راهبردهای لازم تدوین و با هماهنگی هیأت مدیره، مدیریت باشگاه و سرمربی تیم برای بهره‌وری مناسب‌تر و رفع هر گونه نقیصه برنامه‌ریزی و اقدامات ممکن، در دستور کار قرار گرفت. به اطلاع همگان می‌رساند هیچ‌گونه بحثی خارج از موضوعات فوق مطرح نبوده و هیأت مدیره باشگاه در جلسه مذکور بر حمایت از محرم نویدکیا تأکید کرد. ضمن اینکه به اطلاع می‌رساند از اواسط روز گذشته محرم نویدکیا به‌علت کسالت و سرماخوردگی شدید تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت و طی تماسی تصویری که لحظاتی قبل توسط مدیریت باشگاه با محل بستری او برقرار شد، نویدکیا ضمن ابلاغ سلام و تحیت به همه علاقه‌مندان، شایعه مطرح‌شده مبنی بر استعفا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موکداً تکذیب و اظهار تعجب کرد.»
اما چرا محرم نویدکیا خودش مصاحبه ای انجام نداد. او که خیلی شفاف بعد از باخت‌های اخیر به سؤالات پاسخ می دهد حالا سکوت اختیار کرده است. به هرحال این حق هواداران سپاهان بوده و هست که متوجه تصمیمی که سرمربی‌شان قولش را داده بود، شوند. به هر حال از این دست اتفاقات در خیلی از باشگاه‌ها می‌افتد اما سکوت و صدور بیانیه‌ای که چند علامت سؤال به همراه دارد بلاتکلیفی هواداران را بیشتر می‌کند.

Page Generated in 0.0061 sec