printlogo


کد خبر: 241617تاریخ: 1400/11/7 00:00
این چه طرز تست گرفتن است؟
صدای اعتراض عراقی‌ها در پایتخت پیچید

طی چند روزی که تیم ملی عراق در تهران به سر می‌برد بازیکنان و کادر فنی این تیم در تلاشند به شکل بسیار خوبی برای دیدار مقابل تیم ملی کشورمان آماده شوند و در این راه از هیچ کوششی هم فرو‌گذار نبوده‌اند‌. در این میان انگیزه زیادی در بین بازیکنان تیم عراق برای جبران شکست سنگین دور رفت مقابل ایران در نزد بازیکنان تیم کشور همسایه دیده می‌شود.
در انگیزه دادن به بازیکنان تیم ملی عراق، پتروویچ مربی جدید تیم عراق نقش اصلی را دارد؛ مربی‌ای که البته گفته از تفکرات اسکوچیچ شناخت کامل دارد و به بازیکنانش تأکید داشته که باید بر اساس داشته‌های تیم ایران به بهترین شکل ممکن تمرین کنند تا بتوانند نقاط قوت تیم ایران را خنثی کنند.
در این بین اما در اردوی عراق نارضایتی شدیدی از نحوه تست گرفتن از بازیکنان تیم ملی این کشور پیچید، به شکلی که بازیکنان و مسئولان تیم عراقی نسبت به تست گرفتن و تبعیض بین بازیکنان تیم ملی ایران و عراق ناراحت و شاکی بودند. به‌طور مثال بازیکنان عراق اعتقاد داشتند چطور از بازیکنان ایرانی روزانه چندین بار تست می‌گیرند اما از بازیکنان عراق هر چند روز یک بار تست کرونا گرفته می‌شود.
در این راستا مدیر و بازیکنان تیم ملی عراق به انجام تست‌های مرتب کرونا از بازیکنان ایران و به‌طور مثال به تست گرفتن از حاج‌صفی اشاره و به این نکته پرداخته بودند که چرا از بازیکنی مانند احسان حاج‌صفی در طول دو روز، سه بار تست کرونا گرفته می‌شود اما از بازیکنان عراقی که از زمان حضور در ایران و حتی قبل از آن در قرنطینه کامل بودند تست‌گیری بسیار اندک است و هر چند روز یک بار از بازیکنان مشکوک این تیم تست‌گیری انجام می‌شود. عراقی‌ها به بازیکنان‌شان که از قطر آمده به طور مثال اشاره داشته و مدعی بودند که در فرودگاه قطر هم بسیار سختگیرانه تست کرونا از بازیکنان این تیم گرفته شده و آنها با گذراندن فیلتر سخت قطر باز هم در ایران با دشواری و سختگیری و از نگاه آنها با تبعیض مواجه شده بودند.
 

Page Generated in 0.0059 sec