printlogo


کد خبر: 241616تاریخ: 1400/11/7 00:00
پرسیدن یک سؤال مهم از اسکوچیچ درباره کنعانی‌زادگان
مدرک موثقی نداریم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که شرایط تیم برای رویارویی با عراق ایده‌آل نیست. او در نشست خبری پیش از این بازی مهم گفت: «قطعاً شرایط ایده‌آل نیست اما اگر بازیکنانم صددرصد توان خود را بگذارند، می‌توانیم این بازی را با موفقیت تمام کنیم و به جام جهانی صعود کنیم.»
او ادامه داد: «امروز بازی سختی داریم. می‌دانم تیم جوان و سرسختی هستند. با این حال شرایط ایده‌آل نیست. ۴ بازیکن را به علت ویروس کرونا نداریم و مهدی طارمی هم که وضعیت مشخصی ندارد. اگر با تمام توان در زمین حاضر شویم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.»
او درباره دعوت کردن کنعانی‌زادگان با وجود حواشی مختلف و برخورد متفاوت با مهدی طارمی در اردوی قبلی و اینکه چه اتفاقی افتاد که کنعانی‌زادگان به اردو دعوت شد؟ گفت: «باید بگویم اصول اخلاقی برای تیمم و برای خودم مهم است. ما باید مراقب باشیم چون نماینده کشورمان هستیم. من با این رفتاری که رخ داد موافق نیستم و شاید رفتار دور از شأنی از سوی این بازیکن باشد اما در حال حاضر مدرک موثقی به دست ما نرسیده و در کمیته اخلاق پرونده باز است. ما باید مراقب رفتارمان باشیم و این یک درسی برای دیگران است تا مراقب باشند این اتفاقات رخ ندهد.»
 

Page Generated in 0.0045 sec