printlogo


کد خبر: 241610تاریخ: 1400/11/7 00:00
نان این صعود را نخورید

سرمقاله
علی جوادی   
 
به این جملات دقت کنید:
* رئیس فدراسیون فوتبال: فدراسیون فوتبال تمام وقت کار کرده و زحمت کشیده. ما از دل سختی‌ها بیرون آمدیم.
* رئیس فدراسیون فوتبال: با مساعدت ویژه رئیس‌جمهور که پیگیر بود، معاون اول او دستور ویژه‌ای صادر کرد و با پیگیری وزیر ورزش کار اختصاص پاداش به تیم ملی انجام شد.
* سخنگوی فدراسیون فوتبال: هم در بحث پاداش ملی‌پوشان که معوق شده بود، رئیس‌جمهور دستور ویژه داد و معاون اول نیز دستور پرداخت را صادر کرد و هم درباره تیم ملی بانوان، حمایت خوبی را از سمت شخص رئیس‌جمهور داشتیم.
* سخنگوی فدراسیون فوتبال: با مساعدت‌های صورت گرفته از سمت دولت، به سمتی حرکتی می‌کنیم که جشن صعود به جام جهانی را انجام دهیم.
****
1- مدیران فدراسیون فوتبال که پیش از انتخابات وعده داده بودند با قدرت، حق فوتبال را می‌گیرند و هزار میلیارد در سال برای فوتبال درآمد کسب می‌کنند، در این یک سال دقیقاً چند ریال درآمدزایی کرده‌اند؟ پول‌هایی که از دولت و شرکت‌های دولتی گرفته‌اید را فراموش کنید. فوتبال چگونه برای خودش پولسازی کرد؟
2- این‌طور که مشخص شده، آقای رئیس فدراسیون و مشاوران رسانه‌ای متفکرش فقط نشسته‌اند تا بلکه دولت و رئیس‌جمهور پول بدهند و آنها روزگار بگذرانند. صد میلیارد از برنامه و بودجه و همین‌طور وزارت ورزش به خزانه فدراسیون فوتبال واریز شد و فدراسیون تا ریال آخر را مصرف کرد بدون آنکه به مردم پاسخ بدهد این پول‌ها کجا خرج شده.
3- فدراسیون فوتبال که یکی دو هفته قبل گفته بود رئیس‌جمهور باید 500 میلیون یورو به فدراسیون بدهد حالا همه چیز را متوجه رئیس‌جمهور کرده. جشن صعود و پاداش بانوان و پاداش تیم ملی و همه خرج‌های دیگر. گویا دوستان فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستند که همان 500 میلیون یورو را غیر مستقیم بگیرند.
4- اینکه رئیس‌جمهور یک کشور به دلیل تعهدی که به کشور و مردمش دارد، متوجه تیم ملی و نیازهایش باشد، مورد غریبی نیست؛ اما خیلی عجیب است همه کارهایی که دیگران به عشق تیم ملی کشورشان می‌کنند را فدراسیون فوتبال به ‌نام خودش می‌نویسد. با این مواردی که مدیران فدراسیون به همه آنها اعتراف دارند، هیچ‌یک از نتایج و از جمله صعود تیم ملی را نباید به‌ نام فدراسیون زد. فدراسیون فوتبال حق ندارد به هیچ قیمتی نان این صعود را بخورد و سوء‌مدیریت مدیرانش را پشت دیوار تیم ملی پنهان کند.
 

Page Generated in 0.0061 sec