printlogo


کد خبر: 241608تاریخ: 1400/11/7 00:00
پنجره زمستانی

مزروای: به احتمال 5درصد می‌مانم!
نصیر مزراوی، مدافع راست آژاکس گفته که می‌خواهد در همین زمستان از این تیم جدا شود. آرسنال، رم و لیدز یونایتد، این بازیکن 24ساله را می‌خواهند. از قرارداد او با این باشگاه هلندی تنها شش ماه باقی مانده است. هنگامی که از او سؤال شد که آیا ممکن است قراردادش را با آژاکس تمدید کند، او گفت: «سؤال خوبی است. به نظرم احتمال ماندن من در آژاکس خیلی کم است. شاید 5 درصد. من می‌خواهم چیزی جدید را تجربه کنم. من 16 سال است که اینجا بازی می‌کنم و به نظرم زمان خوبی برای رفتن است.»
 
خینتر در راه بایرن مونیخ
بایرن مونیخ با بوروسیا مونشن‌گلادباخ در مذاکره است تا ماتیاس خینتر، مدافع این تیم را به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسد و قهرمان آلمان حاضر است این بازیکن 28ساله را با قراردادی چهارساله جذب کند. خینتر گفته که قرارداد جدیدی با گلادباخ امضا نخواهد کرد. باشگاه‌های لیگ برتری هم او را زیر نظر دارند.
 
 آرائوخو از بارسا می‌رود؟
رونالد آرائوخو پیشنهاد تمدید قرارداد با بارسلونا را رد کرده است. از قرارداد این بازیکن 22ساله با بارسا 18 ماه باقی مانده و این باشگاه می‌خواهد که او را برای مدتی طولانی داشته باشد. اما آرائوخو در مذاکرات سرسخت بوده است. منچستر یونایتد و چلسی او را می‌خواهند.
 
فن‌دبیک در راه پالاس 
کریستال پالاس می‌خواهد دونی فن‌دبیک، هافبک منچستر یونایتد را در ژانویه قرض بگیرد. یونایتد با این ایده موافق است، چرا که فن‌دبیک می‌تواند خود را در نیمه دوم فصل در لیگ برتر اثبات کند و یونایتد هم می‌تواند در تابستان اوضاع را بررسی کند.
 
مذاکره بارسلونا و آژاکس بر سر تالیافیکو
بارسلونا و آژاکس در مذاکره برای انتقال نیکولاس تالیافیکو هستند. آژاکس به‌دنبال یافتن جانشینی برای این مدافع‌اش است. این بازیکن 29ساله آرژانتینی سخت در تلاش است که به بارسلونا برود و به مدیران آژاکس اعلام کرده که چنین فرصتی دیگر هرگز نصیب او نخواهد شد.
 
 بارسلونا به‌دنبال کسیه
بارسلونا می‌خواهد فرانک کسیه را از میلان به خدمت بگیرد. قرارداد او در تابستان منقضی می‌شود و بارسلونا می‌خواهد قراردادی تا سال 2027 با او امضا کند. پیشنهاد آنها دستمزد 8 میلیون یورو در سال به همراه پاداش است.
 
ولاهوویچ در آستانه پیوستن به یوونتوس
دوشان ولاهوویچ در آستانه پیوستن به یوونتوس است. البته او به‌دلیل شیوع کووید-19 نمی‌تواند در تست پزشکی شرکت کند. یوونتوس با فیورنتینا بر سر انتقال 75 میلیون یورویی او به توافق رسیده است. این مهاجم هم قراردادی به ارزش 7 میلیون یورو در سال برای چهار سال و نیم امضا خواهد کرد. ولاهوویچ مبتلا به ویروس کرونا شده و به همین دلیل در خانه‌اش در فلورانس در قرنطینه است. زمانی که نتیجه تست او منفی شد، می‌تواند در تست پزشکی یووه شرکت کند. مقامات یوونتوس امیدوارند که او در چند روز آینده به تورین سفر کند و قراردادش را امضا کند

Page Generated in 0.0060 sec