printlogo


کد خبر: 241601تاریخ: 1400/11/7 00:00
بزرگترین سورپرایز بازی حضور تماشاگران در بازی مقابل عراق است
دعوت به تیم‌ملی،مزد تلاشم در پرسپولیس بود

ناصر قراگزلو
 
فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس به‌دلیل درخشش در بازی‌های این فصل تیمش و کمبودی که در خط دفاعی به‌دلیل کرونا در اردوی تیم ملی به وجود آمد، به تیم ملی دعوت شد. به همین دلیل گفت‌و‌گویی با فرجی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی داشتیم.
 
فکرش را می‌کردی به تیم ملی دعوت شوی؟
 بازیکنان تیم ما در این فصل با همه مشکلاتی که داشته‌اند، خیلی خوب کار کرده‌اند. خوشبختانه از کادر فنی خیلی خوبی هم بهره می‌بریم که با اتکا به همین موارد خیلی چیزها یاد گرفتیم و فکر می‌کنم بار فنی بازیکنان هم اضافه شده است. من هم در خط دفاعی هر بار که به بازی گرفته شدم نهایت تلاشم را انجام دادم و خدا را شکر که مزد زحماتم را در پرسپولیس با دعوت به تیم ملی گرفتم.
اما در تیم ملی به نظر کار سختی برای بازی کردن و حضور در ترکیب تیم داری؟
 مهم این است که در اردوی تیم ملی حضور یافته‌ام و توسط مربی تیم ملی در جمع بازیکنان ملی پوش کشورمان حاضر شده‌ام که این امر افتخار بزرگی است. در خصوص بازی کردنم هم باید بگویم تابع سر‌مربی تیم ملی هستم. چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه، در هر صورت این امر بستگی به نظر کادر فنی دارد.
در خصوص بازی تیم کشورمان مقابل تیم ملی عراق با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی‌مان چه نظری داری؟
 تیم ملی ما واقعاً بازیکنان خیلی خوبی دارد و با وجود نقش بازیکنان غایب، فکر می‌کنم تیم ملی بازیکنان زیادی دارد که همگی‌شان می‌توانند بهترین نمایش را ارائه دهند. در هر شرایطی اعتقاد دارم که تیم ملی ایران خیلی قوی است و بی‌جهت تیم اول آسیا نشده است. از همین رو هر بازیکنی که در ترکیب تیم ملی کشورمان به بازی برود، بدون شک بهترین نمایش خودش را ارائه خواهد داد. جدا از مسائل فنی که در تیم ملی به بهترین شکل ممکن وجود دارد، جو خیلی خوبی در تیم حاکم است به شکلی که عزم و اراده بالا برای صعود، یک لحظه از ذهن بازیکنان خارج نمی‌شود.
در رابطه با حضور تماشاگران که بعد از مدت‌ها در استادیوم آنها را خواهیم دید، چه صحبتی داری؟
 حضور تماشاگران بزرگترین سورپرایز بازی‌مان مقابل عراق است و با انرژی مثبتی که آنها به بازیکنان‌مان می‌دهند، اطمینان دارم با ارائه یک بازی خوب تیم عراق را شکست داده و با تماشاگران‌مان جشن صعود می‌گیریم.
 

Page Generated in 0.0054 sec