printlogo


کد خبر: 241586تاریخ: 1400/11/7 00:00
اردوگاه قرمز

CAS رأی النصر را عقب انداخت
درست مثل پرونده ویلموتس و فدراسیون فوتبال، پرونده شکایت النصر از پرسپولیس هم ماه‌هاست با پاسخی از سوی دادگاه عالی ورزش مواجه نشده. مدت‌هاست باشگاه النصر عربستان شکایت خود را به این مرجع ارائه داده اما CAS تاکنون در چند مرحله موعد اعلام نظر و رأی خود را درباره این موضوع به تعویق انداخته است. CAS که پیش از این 8 بهمن را برای اعلام رأی مقرر کرده بود در آخرین اقدام خود، طی نامه‌ای به طرفین دعوا اعلام کرد با استفاده از ماده 59 قوانین ورزشی و اختیارات خود، مهلت برای صدور رأی را تا ۲۵ فوریه 2022 مطابق با جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰تمدید کرده است.
 
تست کرونا دادند
دیروز بازیکنان پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تست کرونا دادند تا بعد از سه روز تعطیلی که در مسافرت و شهرهای مختلف بودند شرایط سلامتی آنها سنجیده شود. بازیکنان ملی پوش پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی تست دادند که جواب تست همه‌شان منفی بود.
 
بدون خبر از تمرین
دیروز سایت باشگاه پرسپولیس هیچ خبری درباره شروع تمرینات سرخ‌ها بعد از سه روز تعطیلی منتشر نکرد. همچنین به درخواست افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس هیچ عکسی هم از حضور پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه محل تمرین‌شان در کانال تلگرام و سایت رسمی باشگاه منتشر نشد.
 
پاکدل و عالیشاه دور  زمین
با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات‌شان دیروز اعتصاب کردند و در زمین تمرین حاضر نشدند اما حامد پاکدل و امید عالیشاه دو بازیکنی که تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند تمرینات اختصاصی‌شان را دنبال کردند و دور زمین دویدند. هنوز معلوم نیست که این دو بازیکن به بازی سوپرجام برسند یا خیر.
 

Page Generated in 0.0052 sec