printlogo


کد خبر: 241585تاریخ: 1400/11/7 00:00
سکوت تلخ کادر فنی پرسپولیس درباره نقل و انتقالات
همه به فکر طلب‌هایشان هستند، جذب بازیکن منتفی است

10 روز از مهلت نقل و انتقالات زمستانی گذشت اما پرسپولیس هیچ فعالیتی در این بازار نکرد.آن هم در شرایطی که تیم یحیی نیاز به تقویت دارد و از همان ده روز قبل سرمربی پرسپولیس لیست نفرات درخواستی‌اش را به باشگاه داده و پیگیری‌های اولیه را هم در خصوص جذب نفرات مد نظرش کرده است.
با این حال آنچه مشخص است اینکه فعلاً مسأله جذب بازیکن جدید از سوی باشگاه پرسپولیس منتفی است و مربیان تیم هم درباره اینکه کدام مهره را می‌خواهند و راضی به از دست دادن کدام بازیکنان‌شان هستند، سکوت تلخی کرده‌اند. مربیان پرسپولیس می‌گویند وقتی باشگاه پول ندارد تا بدهی‌اش به بازیکنان فعلی را بدهد چطور می‌توانیم دنبال بازیکن جدید برویم و با کدام پول می‌خواهیم مهره جدید جذب کنیم؟
در این شرایط همچنان شایعات در فضای مجازی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس داغ است که هیچ کدام مبنای درستی ندارد و بی‌پایه و اساس است. مثلاً اینکه پرسپولیس می‌خواهد احسان پهلوان را با پیمان بابایی تراکتور معاوضه کند یا سه بازیکن پرسپولیس خواستار فسخ یکطرفه قراردادشان هستند.
در عین حال در شرایطی که در خصوص جذب مهره جدید هیچ خبر امیدوارکننده‌ای به گوش نمی‌رسد در بین بازیکنان فعلی فقط احتمال جدایی علیرضا ابراهیمی قوی است و در مورد اسدی و مهدی‌خانی اخبار بیشتر مبنی بر ادامه حضورشان در جمع قرمزهاست.
 

Page Generated in 0.0050 sec